Onun adı

Onunla onyedi yaşımda toy delikanlığımda tanıştım. İlk buluşmamız da hoşlanmadım,bana uzaktı. Sonraki günlerde bir kac kez karşılaştım ama asla yakınlaşmadım.
Zamanla arkadaşlarımın ısrarı ile tekrar bir araya geldik. Buluşmalarımız artmaya başlamıştı,birbirimize alışıyor,tenha yerlerde gizli saklı buluşuyorduk.
Günler haftaları, haftalar ayları kovalıyor,seneler geçiyordu. Ona alışmıştım onsuz olmuyordu. Her an onu arıyor,dudaklarımdan eksik olmuyor,kokusunu. nefesini içime çekiyordum.
Sıkıntılarımda yanımda,sevinclerimde gözbebeklermdeydi. En çok onun adını sayıklıyor ,onu her an yanımda istiyordum.
Yıllar geçmişti, onun yüzünden sağlığımı kaybedecek duruma gelmiştim, birlikteliğimize son vermek istiyordum, yinede vazgecemiyordum. Bir kaç kez uzaklaştım, sonra yine birlikte olduk.
Bir gün yeter diyerek ona hayır diyecektim ve yedi yıl önce kararımı verdim. Planlar yaptım, onu parçalayarak yok edip bir daha görüşmemek üzere uzaklaşacaktım.
Nisan ayının serin sabahında planımı uyguladım, ondan ayrıldım,onu yok ettim.
Keşke hayatıma hiç girmeseydi,aradan yedi yıl gecti,şimdi huzurluyum,sağlıklı ve mutluyum,onu aramıyorum,onu sormuyorum.
Onun adını merak ediyor musunuz?
Onun adı; lanet olsun SİGARA' ydı.....

10 Aralık 2016 1-2 dakika 27 denemesi var.
Yorumlar (2)
  • 7 yıl önce

    🙂🙂kimler buluşmadı ki o'nunla bir dargın bir barışık Zafer bey

    darısı içenlerin başına diyelimud83eudd20ud83eudd20

  • 7 yıl önce

    Haklısınız Sermin hanım, dilerim tüm içenlerin alışkanlıkları son bulur.