Ortak Yansımada ki Toplumsal Değerler

Öğrenilmişliğin ayrıştırdığı bir bütündük aslında çıplak ve masum bir hikâye. Geçişirken geçmişten geleceğe habbe sunan sunusu döngüde bir unsur bir buhur... Zamanın aslına geçer uygun... Belki de asılı bir kusur... Geçer gider suyun aktığı gibi yutağından zamanın geçer giderim/geçer gidersin
Öyle figanında hayatın içine suskun geçer gider yalnızlığım öyle geçer ve gider ki öylece
Bugün var yarın yoksun yarının düne belki bir gün daha ekletir... Nihayetinde yoksun... Hüznü ne kadar çorak... Sürüldük sürgündük adında saklı olduklarımıza sana çorak kaldım işte bak bir anda bu içkin ve aşkın doyumsuzlukta dokunamadım dokunamadık giderken bile birbirimize... Bir müsvedde... Varlığın geçip gideninde kaldık ama yinede büründüğümüz topraktı her seferinde inan... Kırılgandı düşlerimiz muhakeme yargılarımızda bize hükmettiğinde gücü kuvveti yerinde olan yeniden sığınacak bir liman arardı korkularımız. Adı ne olursa olsun korkacaktık ve sığınacaktık o limana ve gittiğimiz o yeni yerde yer tutanların kuşatanların memleketinde sığınmacı mültecidendik. Sahiplerin boyunduruğunda karavaş savaş ve iğreti... İniltidendik... İnlerdik...
Silindik bak yine zamana... Silinecekti sahip olanlarda bu küsura... Akan akana ve akarcasına kanarım bütün bu olanlara... Sana... Hükmetme vurgunluğunda olanlara
İsimlendirildik...
Sadece bir isimdendik... Düşlemin peydahladığı mazmun alanlarda
Varlığın unutturmaya yüz tuttuğu doymazlığı küle dönmüş bir isteridendik artık... Yarının yok demeye dilim varmıyor ya biliyorsun yarını yok bugünden tutsak olduğun bulgularının da... Dününe geçit yok yarının şimdiden bellidir son bulacak kepaze kör bir kuyuda ve geçirdiğimiz bunca zamana tutuşur evrenim... Eminim yaşadıklarımızı yok sayarcasına... Sığınak inkârda buluşur vakit beni kendime inkâr edercesine... Esaret ve hiç yoktan bahanelerle tahrip-yıkım seferlerinde... Sonra yüzümü yüzüme dönerek öteki yüzümde sen reva içindesin ölçüm ve biçimlerin dışında yüreğimin ta orta yerindesin... Çıkamadığım bir türlü kendi içimin dışa açılan kulelerinden...
.............
İnsanoğlu tutsağı olduğu kavramların (ORTAK YANSIMADAKİ TOPLUMSAL DEĞER)yanılsama seyrinde tükenerek tüketmeye devam eder... Tarihinin seyir defterinde hasardan başka ne bıraktı geriye... giden geri gelmedi ki gelen yaşanılır bir şeyler bıraksın geride...
..............
Öyle ya da böyle geçer gider suyun aktığı gibi yutağından zamanın geçer giderim/geçer gidersin

05 Mayıs 2013 2-3 dakika 22 denemesi var.
Yorumlar