Ortaya Aşk Çıkmaz

Karşımda duran iki insan bana öyle geliyor ki ikisi de suçlu. Göz bebeklerinin siyahlaşmış beneklerinde uçuşan suçluluk delillerini görebiliyorum. Belki de onlarda görüyorlardır geride bıraktıkları enkazın; özellikle sevişmelerinin tam orta yerinde aralarındaki bedenin ben olduğumun halini.

Halden hale veya hale halden geçiş sırasındayım ve çok acı çekiyorum üstümden silindirler geçiyor çünkü ve her geçişlerinde asfalta yapışmak yerine yapıştığım yerden naralarla tekrar diriliyorum. Bir zaman sonra gerçi alışıyor insan. İnsan duyarlı. Her insan duyarlı mı? Sorun burada...

Bir zamanda adamın biri gevezelikle gün geçiriyor ve diyor ki

Askerde hedef tahtasına pat pat vuran kurşun çekirdeklerinin hedefi kaçtan vurduklarını telsizle 200 metre ötedekilere bildiriyorum.Hedef tahtalarına çarpan çekirdeklerden güya kendimi koruyordum. Karşı taraftan atış bitti talimatı gelince ne yazık ki evet ne yazık ki siperdeki yerimden ayağa kalkmış oldum. Askerlerden birinin tüfeğinde son mermi kalmış. Ben sadece o patlayan merminin bana geleceğini hesaplamamıştım. O ara aklım sevgilimdeydi. Sevgilim kerhanemizin en güzel kadınlarından biriydi. Aklımdaydı ve bu gün günlerden cumaydı. Hamam günümüzdü. Fotoğrafına bakıp sevişmeyi düşünüyordum...da birden bire bana bir şey çarptı. Bu çarpma tıpkı bir boğanın yumuşak tos vuruşu gibiydi. Aldırmadım. Şunun şurasında o siperden düz toprak yola çıkmama beş adım kalmıştı. Çünkü o sipere gire çıka gire çıka kerhanedeki sevgilimin dudaklarını ezberlediğim gibi ezberlemiştim yukarı kaç adımda çıkılacağını. Birden bir şey oldu! Evet bir mide bulantısı...Arkasından baş dönmesi...Sonra sol böğrümün ıslandığını hissettim. Bu ıslanma Müslüm babanın kaç kadeh kırdım sarhoş gönlümde şarkısını dinleyipte ağlamadığım göz yaşlarının bıraktığı ıslanmaya benzemiyor, aksine tatlımsı yapış yapış bir ıslanma. Merak ettim. sol tarafıma baktım. Gördüğüm manzara doğrusu pek iç açıcı değildi. Karnımın üzülerek söylemeliyim ki ki sol bölgesi yoktu. Oradan bir yığın bağırsak deri parçaları sarkıp duruyordu. İster istemez avuçladım. Benimdi ya hepsi...gerisini hatırlamıyorum bayılmışım...

Her sevişmelerinin birleştiği noktada ben varım. Hey Allah'ım nasıl zevk alsınlar ki!. O yüzden gülümsemiyorlar. O yüzden ben tutarım sen tuttuğunu san şarkısının ortasındalar...


Onlar suçlu çocuklar

17 Şubat 2014 2-3 dakika 181 denemesi var.
Yorumlar