Otizm'e El Ver

onlar melektir önce gözlerindeki ışıltıyı görmek gerekiyor o yaşama sevincini onlara el uzatmak gerek düştüğünde kaldırmak destek olmak öğretmek sevgiyi aşkı yanlız bırakılmamalı onlar bu şehirde
Şehrin en kalabalık yerinde, koskocaman bir kalabalığın ortasında yalnızız. Kornalar çalıyor. İnsanlar telaşla evlerine yetişmeye çalışıyor. Etrafımıza bakmıyoruz bile. Aldırmıyoruz bize bakan şaşkın gözlere. Ağacımıza sarılıyoruz. Birbirimize.
Ve aklımdan geçen dilimden dökülüyor. 'Seni seviyorum. Sen hep özgürce yürü, seni izlemeyi ve götüreceğin yere gitmeyi kabul ediyorum.otizm e el ver sende...

02 Nisan 2013 30-60sn 1 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (2)
  • 11 yıl önce

    Otizm farkedilmeyi anlaşılmayı desteklenmeyi öğrenilmeyi dinlenilmeyi en önemlisi; sevilmeyi bekliyor... bunu hak ediyor; çocukların bir sıcacık gülümseyişi bile dünyalar kadar önemli anne ve babaları için; oysa dışarıdan bakanlar yani arkadaslar öğretmenler doktorlar belki komşular belki bakkal amcaları anlayışlı olmazlarsa o sıcak gülümseyişlerin yerini, korkular endişeler bağrışmalar kaçmalar ve istenmeyen davranışlar alıyor..

    duyarlı yazınız için teşekkür ederim.. Otizm'e destek insanlığa destektir..

  • 11 yıl önce

    ben birebir yaşadığım için o annenin ne durumlarda savaş verdiğine tanık olduğum için bunlara kayıtsız kalmak ayıptır onlar birer melektir saygılar...