Öyle Değil mi

Gündemin içerisinde o kadar çok boğuluyoruz ki, kendimizin farkında olmadan yaşıyoruz.

Sağlığımızdan, kişiliğimizden ve en kötüsü de sevdiklerimizden bi haber yaşıyoruz. Hayatın heybesinin içine sıkışmış bir şekilde çevremizde olup bitenlere gayet kayıtsız yaşıyoruz.

Raflarda tozlanan kitaplar, gidilmemiş kültür sanat etkinlikleri ve ilgisiz anne babaların yetiştirdiği çocuklar. Hal bu ki çocuklarımız bizim en kıymetlimiz değil mi ? İlk eğitimi bizler vermeyecek miydik onlara ? Hani nerede kaldı anne baba olmanın o kutsallığı ? Biraz oturup düşünmemiz gerekir,ne olduk,ne oluyoruz diye. Evet hayat şartlarını her zaman istediğimiz doğrultuda sunmayabilir. Maddi olarak ta hiçbirimiz eşit değiliz. Ama mutlu olmak için sevenler üretebiliriz. Mesela eşinize bir dal gül hediye ederek onu dünyanın en mutlu insanı edebilir,değer verdiğinizi gösterebilirsiniz. Bu hiç te zor değil. Çocuklarınıza hikayeler ,fıkralar anlatarak onların gönül dünyasında bambaşka bir yere sahip olabilirsiniz. Bu çok mu zor, maddi olarak çok mu külfetli? Hayır. Dünyada maddi olarak karşılığı olmayan en değerli şey "Sevgi"dir. Onu içinizde tutmayın dışınıza yansıtın. Göreceksiniz ki sizde mutlu olacaksınız.

Işte bu yüzden dostlarım sevginizi sevdiklerinizden esirgemeyin. Zira ölüm gibi bir gerçek var.

03 Şubat 2022 1-2 dakika 6 denemesi var.
Beğenenler (6)
Yorumlar (1)
  • 2 yıl önce

    Sevgisiz bir dünya düşünmek bile ürkütücü Şahin bey