Özgür Kız ve Saçmalığın Göreceliği

Tüm bunlar sence yapıldığında gayet normal ve hayatın içindeki şeylermiş gibi değerlendirilip,benden yankılanınca kişiliğimin menfi yorumlara yol açmasına vesile olmasıdır asıl saçma olan..

Yoksa bildiğin gibi kalpler ait oldukları bedende;bilinen fonksiyonu sona erinceye dek atarlar..senin kalbin benden önce de atıyordu,benden sonra da atmaya devam edecek,ta ki sen ölünceye dek.. tamam da benim var olan ve hali hazırda atmakta olan bir kalbe sahip olduğumu senin kabullenmen neden bu kadar güç onu anlamıyorum...
Evet bir kalbim var buna sen inanmak istemesen de ,varsın ondan 'hiç bir cacık' olmasın be..kalp işte çıkartıp atacak halim olmadığına göre; beni diri tutacak,yaşatacak en önemli organlarımdan birisi..çıkartıp attığımı düşün..kimin kalbi yaşatabilir ki beni ..?böyle de bir realite var işte...
Tüm bunlar bir yana,neyi yaşatmaya çalışıyoruz biz Allah aşkına..yani bir Leyla Mecnun olabilmek mi tüm gayretimiz... Ferhat-Şirin, Aslı-Kerem mi ne ? yoksa Turgenyev-Garcia Vierdot veya Kleopatra-Antonıus mu ? ne ?
Bu imkansız , çünkü ne sen Leyla özelliği taşıya biliyorsun ne de ben Mecnun vasfına sahibim.
Ne sen Garcia Vierdot kadar güzelsin -ne de ben bir Turgenyev kadar edip.

Yaşamını küçük keder ve meşakketlere bölerek bunları kavi sınırlarla çizmiş bir köylüyüm evet.
Senin sınır tanımayan,hayat karşısındaki duruşunla benim duruşum yerle gök gibi iki şey ..sen özgürlüğün sınırı yoktur dersin; ben özgürlükten daha büyük ve ağır şeyler olduğuna inanırım...
özgürlüğümü de sınırlarım..

Yani sen özgür kızsın ,ben esir bir köylü..nedir halimden şikayetçi değilim ...hayatın verdikleriyle yetinmesini bilen birisiyim belki..bu da sınırlarım olduğundan ve sınırlarıma iman ettiğimden olsa gerek..
Bunun sendeki tanımını birebir yapamam,haddi aşmak haddim değil çünkü...
Ayrıca tepkim serttir bunu biliyorum ve kusursa eğer kabul da ediyorum..bir bardak çayda kaç mg radyasyon vardır?ın hesaplandığı bir çağda,kusurun bu kadarını çok görmem kendime..
Her gün kaç bardak çay içtiğimle ilgili bir mevzua kapı açar bu ...



yolun açık olsun özgür kız
sonun aynı olmasın ama..

06 Şubat 2012 2-3 dakika 1 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (1)
  • 12 yıl önce

    Birbirini sevmesine rağmen belki belli bir dönem, çatışma içinde iki sevgili anlatlıyor gibi. Hani meşhur Türk Filim'lerinin anekdotu var ya ''Bizler ayrı dünyaların insanlarıyız'' O geldi akılma birden. Biraz kısa olmuş kanmıca az daha uzun yazılabilirdi. Yine de güzel kutlarım Emin bey....👍