Özgürlüğün Böylesi

Toplumun sorunları her bireyin sorunudur.
Rahat yaşamak her insanın amaçlarından birisidir.Yanlış yatırım ise o milletin zararınadır.
Şöyleki maddi durum gereğinden fazlaysa ülkeye faydalı olan yatırıma yönelmek daha uygun olur.Yatırım ise hem üretmek hemde kâr payını almakmı daha iyi olur yada apartman alıp kiraya vererek bencillik yapmakmı daha iyi olur.Misalları çoğaltmak mümkün ama fazla gevezeliğe gerek duymuyorum.Ülkemizdeki baazı afet ve sorunlarda gördüğümüz gibi ülkemizde nice sorunlarla karşılaştığımız gerçekleri görelim artık.Markete varınca temizlik ürünlerinden tutunda giysiye varıncaya hadar yabancı sermaye.Kendi üretimimizi kendimiz yapsak ne zararı olurki.
Ayakkabı üretilmiş topuk kısmı oyulup üzerine karton döşenmiş terleyen ayaklar kartonu eritince topuklar oyuklar sebebiyle acıyor yenisini almak zorunda kalıyoruz.
KÂR amaçlı üretime kimse ses çıkarmıyor.Marka denilen eşyayı üretende insan hiyleli eşyayı üretende insanÜlkeye katkı yapmak için üretimi sağlam ve kullanışlı yaplınca fazla kâr edemediğini zannedenle ekonomi düzelince kendilerininde rahat edeceğini akıl edemiyorlarmı acaba diye soru geliyor aklıma.
Özgürlük ben kâr edeyimde ne olan olsun demekse Bana göre ekonomi terörlüğüne önem vermiş oluyor.
Hata yaptıysam detayıyla bilgilendirmenizi saygılarımla arz ederim.İyi günler.

21 Şubat 2023 1-2 dakika 1 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar