Özledim Seni Annem

Özledim seni annem; ilk söylediğim sözcüğüm,ilk yürüdüğüm güzelliğim,ilklerimin öğretmeni annem özledim seni..
Korkak gecelerimin aydınlığı, soğuk titrek günlerimin sıcaklığı, ağlamaklı zamanlarımın sevecenliği, gül yüzlüm, çiçek kokulum, mavi denizim, yeşilim, sevgi yüreklim, anneciğim..Özledim seni özledim...
Anlatılmaz bir özlemdeyim, dünlerim sende saklı, sen gizledin kucağına, nasılda okşardın hatırlasana. Günlerden bir gün binlerce gün gibi, ilk okula gidişim, aynı sırada bekleyişin, küçücük ellerimi tutarken gözlerindeki sevincin, özledim seni anneciğim.
Hep düşe kalka büyüdük, bazen ağladık bazen güldük. Ne zaman ağlasam sen çığlık çığlığa, ne zaman gülsem sen kahkahalarda, ben senin bir parçan, ben sende bir can. Şimdi olmadık bir an, hep aklımdasın, özlüyorum özledim seni annem.
Sen gittin ya! Yalnızım buralarda... Bir başıma, anlamıyor kimse sen kadar, dinlemiyor kimse sen gibi, okşanmıyor saçlarım, tutulmuyor ellerim, suskunum annem, sensizliğe sessizliğim, bekle bir gün ben de geleceğim. Özledim seni, özledim Anneciğim...

09 Şubat 2010 1-2 dakika 27 denemesi var.
Beğenenler (2)
Yorumlar (1)
  • 14 yıl önce

    hocam sen nasıl bir şeysin böle yaa bu gece sadece beni anlatıyorsun san ki yazın çok gzüel başka hiç bişi demiyorum laf olsun diye değil bunu annesi olmayanlar anlar....