Pazar'a Sunu

Haftada bir neşemi temizlemeye gelen, günün duygularımı devşiren saati merhaba.

Haftaya gelişinde güçlü bir çıkarıcı getirmelisin yanında. Kimyasal, bitkisel, dinsel farketmeksizin. Aksiliğim fazla bulaştı huyuma.

Bulutların hıçkıran sesini, rüzgarın üşüten nefesini de getirmişsin yanında. Kapı önünde beklesinler azıcık. Aklımın misafir köşesi bugünlerde çok dağınık.

Senden önce gelen zaman dağ yüzlü, bahar merhametli, çocuk sevinçliydi. İzin almadan dolaştı içimin duvarları arasında. Giderken penceremin birini açık bırakmış. Burnumun direği sızlıyor şimdi.

Bir sonraki gelişinde bir parça mutlu anı da getirmelisin. Hasta duygularımı örteyim sıcaklığıyla.
Gülüşümü bugün silmesen. Günaydın demiyorum diye kızıyorlar, yarın sabah karşılacağım insanlar.

Neşe de aslanın ağzında. Hayat dediğimiz hepten orada. Yutulmayı bekleyen vazgeçmişliğimiz en büyük parça.

Pazar huysuzluğum haftaya görüşmek üzere. Gelirken korundan yeni çıkmış taze umut da getirir misin bana?

02 Ekim 2017 30-60sn 24 denemesi var.
Beğenenler (2)
Yorumlar (1)
  • 6 yıl önce

    Pazar huysuzluğum haftaya görüşmek üzere. Gelirken korundan yeni çıkmış taze umut da getirir misin bana?

    Ahh o umutlar ki beklenen sonsuzluğa

    Çok güzeldi duygu aktarımı sevgili Nigar

    İçtenlikle kutluyorum kaleminizi👑👑