Romansı Düşünceler

1/

Ama ne uğruna uğruna dedi kadın yanında uzanan ve tıpkı melek gibi uyuyan; iki çocuğunun babasına bakınca ve sevdiği adamın yaptırdığı dövmeler sayesinde çiçek tarlasına dönen çıplak bedenine yüzüne bacaklarına ensesine boynuna yazdırdığı desen attırdığı o renkli tarlaya bakınca ve çarşafı biraz daha aşağıya çektiğinde erkeklik organının etrafındaki tohumları uçuşurmuş havasını yansıtan papatyaları seyre dalınca ama ne uğruna dedi tüm ailesini karşısına alınca arkadaşlarını hatta kadın arkadaşlarını bile hatta kariyerini bile yerle bir edince ne uğruna? 

2/

Merak ediyorum;

Ailede herkesin ölmesini mi beklemem gerek? Acaba kaç kardeş kaldık? Erkek kardeşim nalları dikti. Hem de ne dikiş! Sevmem için geriye bir tohum bile bırakmadı. Konak Otelin bir adasında kalp krizinden...Aklı sıra intikam öyle alınmaz böyle alınır demiş olabilir...Bir ara güldüm. Çok sigara içiyormuş. Dumanlar kapı altından çıktığında yanıyoruz korkusuyla oteldekiler uyanıyormuş...

3/

Yeni taşındığımız dairenin pencereleri aşağıdaki apartmanların arka pencerelerine çok yakınlar. Bu sabah fark ettim. Sardığım tütünü çekerken ve sert kahvemi yudumlarken ebabilleri izlerken...

4/

Mektupların da Olmasa şarkısını dinlemeyi severdim. Oysa bir şair tarafından eş cinsel birine yazılmış. Şairde eş cinselmiş. Olabilir. Herkesin kendi seçimi. Kimi dinlemeyi bırakmış kimi soğumuş. Ben hala dinliyorum. Hatta bu şarkının şairini İspanyol şair sanıyordum...Değilmiş...

5/

Beni aldattığın gün içimden kendimi düzdürmek geldi. Hala da böyle bir sıkıntım var. Seni unutamadığıma göre...

Dürüstlük önemini yitirdi epeydir ben de.

6/

Tanımadığım bir kadınla ( erkek de olabilir )  yıllarca terli terli orgazm sonrası demeliyim hatta orgazm kokulu yazılar yazdık demem daha doğru olur. Kadın kayboldu.

Allah bilir şöyle düşünmüştür; bu aptaldan bir yol bir bok olmaz...Haklı da...

Çünkü kendimi ifade etmeye gerek görmedim.  Eğer böyle bir düşüncem olsaydı peşinden zaman kaybetmez anında koşardım...

Yine de canı sağ olsun...Sezgilerine hala hayranım...


06 Haziran 2022 1-2 dakika 181 denemesi var.
Beğenenler (6)
Yorumlar (1)
  • 22 ay önce

    Güne düşen değerli denemenizi kutlarım Necmi bey...