Rüyamda uyu

Ah yazamadıklarım benim. Ah yazıpta sildiklerim..Buruşturulmuş kağıtlarla dolu çöp kutum...
Bir sene durur mu hayat, bekler mi bizi?
Dinlettiğin şarkıyı yaşarken bulur muyuz düşlerimizi?
Seneye bu vakit tutar mıyım sahiden ellerini.. Çıkarmıyız bu kapıdan el ele...
Sensiz yaşayacağım bir güne tahammülüm Yok haşarı çocuklar gibi.. Zerre sabrım Yok...İşten beraber çıkıp aynı evin anahtarını taşıyacağımız günlerimiz gelecek mi bir gün? Hiç bişey düşünmeden geceleri kabuslarla uyanıp uykusuz uyandığım gecelerin sabahında olacak mısın? Başım omzunda uyurken öperek uyandıracak mıyım seni? Öyle umutsuz ve öyle yorgunum ki sevgilim..Bilsen kuvvetli ihtimal gelirdin... Bu evde anmadığım köşe hissetmediğim dakika Yok seni.. Deli gibi atan ve özleyen kalbimi susturduğum saniye Yok.. hep böyle güzel kal düşümde ve gündüzümde..
Böyle sevgiyle bak ve yanımda ol İnan dokunmak değil ellerine tek derdim.. canım ol kalbimde at aynı ritimle... ilk defa hissediyorum ben bu duyguyu; yorulmam bocalamam ondan.. Hoş gör yerli yersiz sitemlerimi.. hiç bişey lüzumsuz değil canım, ellerim özlemişse ellerini..başlığını ne koyarsan koy..Ahhh duy artık canım dediğimde canımın koşarak sana geldiğini.. Gel hiç olmazsa rüyamda uyu...

17 Nisan 2017 1-2 dakika 25 denemesi var.
Yorumlar (1)
  • 7 yıl önce

    Ne tuzsuz şeydi şu dünya be. Geldin, buldun, şenlendirdin, insan ettin beni. Yemeyip-içmeyip, yatmayıp-uyumayıp, seni anlatmalı bu yürek. Ahmet arif