Sade...

Ufuk çizgisi boyunca yoğun bir toz bulutu dalgalanıyor ve bana doğru geliyor. Bu bana Vietnam ormanlarına kaçışan insanlara çocuklara atılan napalm bombalarını anımsatıyor. Sanki bir filmin içindeyim ve o filmde neden varlığımla yok olmak peşindeyim çözemedim? Geniş camekanlı kocaman bir salondan olanları izliyorum. Güneş sararıyor taşlar yayıla yayıla bahçeme kadar geliyor. Kaçmam gerek. Oysa kaçmamam da gerek. Biliyorum ki düşlerimden kaçarım. Becerilerimi düşününce...

Uyandım. Holün sarı ışığı odama her zaman ki salaklığı ile vuruyor. Kalktım ve doğruca mutfağa çeşmenin başına tünedim. Başımı soğuk suya soktum. Kurulamadım. Yüzümden saçlarımdan dökülen damlalara aldırmadan ocağı yaktım. Coz coz çıkan seslere kulaklarımı tıkadım. Kahve cezveme bir ton kahveyi boca ettim. Suladım...Bir sigara yaktım. Perdeyi çektim. Karanlığı seyrettim...

...

Bir oyunun içinde başka bir dil öğreniyorum bu arada. Küfür ve hakaret dili. Erkeklere kadınlara onlardan ne öğrendimse hepsini onlara gönderiyorum. Aksilik terslik yok çünkü mutlu oluyorlar. Onlara benzediğimi düşünüyorlar...

....

Soy ismi değişmiş. Pek mutlu oldum. Zamanı gelmişti artık. Bir zamanlar yazıyla tatmin olmuşluğumuz olmuştu...Şimdi erkeği ile sahiden tatmin olur mu bilemem ama yazıyla olmuştu...

...

Büyük konuşmuşum. Yadsımam. Karaböcük tırmaladı beni. Köpeğe atacağımı sandıda ondan. Oysa korumak istemiştim. İçinden demiştir; bu geri zekalı kuşlara attığı gibi köpeğe atacak beni... En iyisimi dalayım şuna da kurtulayım gibi...

Daldı da...

Devletin bu güne kadar bir aspirinine dahi gereksinim duymayan ben, devlete zarar vereceğimden korkan ben, ne yazık ki Karaböcük sayesinde devletin hastanesine gitmek zorunda kaldım. Tetanoz ve Kuduz aşıları yedim. Neymiş kedi tırmalamış. O kedi değil. Karaböcük bir kere. Hâlâ beraberiz.Hâlâ kardeş kardeş yaşayıp gidiyoruz. Üç gün yüzüme bakmasa bile yaptığının doğruluğunu bile bile bana ben suçluyum der gibi bakmıştı...Oysa suçlu bendim. Masa da yayılmış mırıldanırken anlattım durumu. Özür diledim. Sapsarı gözlerini açıp kapadı...

...

Tekrar oyuna döndüm. Başka oyucularla oynamaya....

22 Şubat 2018 2-3 dakika 181 denemesi var.
Yorumlar