Sağlak Aşk

Şarkımı yitirdim ben, havası sönen cesaretimin kalbimde yol açtığı döküntüleri bir bir paylaştım hayalimin kaderiyle. Takvim aşka hizmet etti, sanırsın melankolik izmaritlerde sigaranın sanrı dolu cinayetiyim ben. Seni hep sevdim. Varlığın ayran budalası gönlün mektebiydi; sensiz aşkı öğrendim.

Bütün müzikler sustu, doksanların cinayeti dediler ama sensizliğin kinayesiydi bu. Böceklerin ettiği dansta şövalyesi kaçan prenses oldu gölgemin şiddetli gidişi.

Seni hep sevdim. Adın bende pamuk ipliğine bağlı bir kaçamağın son beklenişiydi. Seni seviyorum şarkım; hep sevdim. Gazetelerle örttüler güzel aşkların cesetlerini, fikri müzisyen oldu bakışlarının saadetine eren kıskandığım her güzel. Seni sevdim şarkım, hep bir yanın bana eksik olsa da...

Kimi zaman slow bir düzlemde ellerinin bana uzandığı bir seviştin; kimi zaman tangosu ayak parmaklarımın arasında sana gizlenen ritmik bir şansı... Atıldım ben, çöpte buldum sensiz gözyaşımı. Herkese iyi geceler de bana senli geceler be sevgilim. Sana hep âşıktım da bu kez adını unuttum. Takvim yaprakları yırtılalı beri akıl fermuarı bozuldu, gözlerim de bulanık aşka. Yaş aldık o başka...

Seni hep sevdim gökyüzünün öz cenneti; varlığı tabiatına aşık diye gözü kara mustarip ; acını her defasında acım gibi biliyorum. Adresim o kadar yokuş aşağı ki sana koşsam merdiven başında daha, yorulursun bana. İki kelime bir araya gelip aşkı var etmemeli. Sevmek bu değil...

Sadece kuşların vakti geldi artık, kafeslerinden çıktı her biri. Yemlerini vermedim diye kalbimi yediler benim sonum belli. Kanat kesip kendine mal edersen senin kime uçacağın da belli...

Yine sağlı sollu aşk darbesi yedim. Maçı kaybetmek için aşka gelmişim.

Kazananı açıklıyorum şarkım; yerine sevememeler başkanının yardımcısının kızının teyzesinin kızının kızı. Mesaj oradan ulaştı, faytonsuz geçti gitti at; koştum da nefessiz kaldım sandım. Meğer o da ben değilmişim. Yine de seni sevdim şarkım; güneşin tenime biber olduğu ve yandım sanıp söndüğüm her bir harf adına sana kalbimde paragraf açtım. Sevmez gençler, paragraf sorularını; aşk kaç bende kaç sen eder dersem de matematik sanırlar.

Şifrem, gözün aydın; yine sensiz kaldım.

 

07 Ağustos 2022 2-3 dakika 464 denemesi var.
Beğenenler (8)
Yorumlar (2)
  • 21 ay önce

    Ne güzel sözler,hayal dünyası geniş insanların yazıları sağlam oluyor. Kutlarım Dilara hanım saygımla...