Saklambaç ( Oyun Bitti )

Korkma! Çık saklandığın yerden.Aramıyorum artık seni.Oyun bitti!
Yalnız oynuyorum önce duvara dönüp sayıyorum sonra saklanıyorum.Seni bulamadığım gibi kendimi de bulamıyorum.
Aynı yere mi saklandık , yoksa bu oyun mu zor?Saklansam da arasam da kaybediyorum.Aynı yerde saklıyız ki bulamadım kendimi.
Vazgeçtim aramıyorum ne seni ne de beni.Gün geceye döndü aklım firarda gönlüm firarda ben firari.Gün ola harman ola dedim.
Kaç hasat vakti geçti ? Hala yokum yitiğim firariyim.Sorma çantamdaki kimliğimi usulden.Adım sen, soyadım sen.
Bakma nufustaki kaydıma formaliteden.Aslım sen kütüğüm sen..Bilme yaşadığım şehirleri mecburiyetten.Sılam sen gurbetim sen.
Okuma yazdığım şiirleri hüzünden.Kağıdım sen kalemim sen.Girme okuduğum kitaplara gizliden.Romanım sen masalım sen.


Şimdi sen nerdesin?Hala saklandığın yerdemisin?Sen saklanırken ben sayıyordum.Önce ona kadar saydım sonra yüze bir baktım ki saydığım yıllar!
Geçti yıllar! Kayıp dökük firari.Ne farkeder ki? Geçti diyorum.Geçerken yıllar büyüdüm ey yar! Buldum seni!!!!
Korkma! Çık saklandığın yerden.Biliyorum artık yerini.Oyun bitti!

Aradım seni
Önce saklandığın yerde
Zaman geçti
Heryerde
Telefon rehberlerinde
Adres defterlerinde
Gittiğim yerlerde
Yittiğim şehirlerde
Zaman geçti
Kendimde
Aynanın karşısına geçip gözlerimde
Tenimde nefesimde sesimde
Hüznümde kederimde sevincimde
Yediğimde içtiğimde giydiğimde
Zaman geçti
Kalemimde
Şiirlerimde hikayelerimde
Mürekkebimde silgimde
Kara kalemle seni yazdığım
Her beyaz kağıdın üzerinde
Zaman geçti
Yüregimde
Bakmayı unuttuğum tek yerde
Buldum seni yar!
Buldum beni yar!
Demedim mi?
İkimizde saklı aynı yerde
Çıkarttık
Sobe!!

01 Şubat 2010 1-2 dakika 2 denemesi var.
Beğenenler (2)
Yorumlar