Şakşakçılar - 4

Vatan Tehlikededir....



Artık son sözü bizden olmayan küresel soyguncuların verdiği bir ülkede yaşıyoruz. Türkiye Cumhuriyeti'ne, onun kurucularına ve onu yaşatacaklara düşman olanlardır bunlar.
Hiç beklemedikleri yenilginin kuyruk acısını hazmedemeyenlerdlr bunlar.
Alnı ak, yüreği temiz, üstün karakterli insanların güçlü dimdik ayakta duran devletini istemeyenlerdir bunlar.
Çıkarları peşinde sinsice koşarken bölge halklarını ve insanlığa haşarat gibi bakan paragözler ve bunların avladığı yurttaşımız mankurtlardır bunlar.

Irk birliği, din birliği gerekli değildir belki,
ama; millet birliği, dava birliği, dil birliği olmadan devlet olunmaz, ayakta kalınmaz.
Millet darmaduman edilmiş,
Devletin temelleri oyulmuş,
Vatan toprakları tehlikeye atılmış.
Hala başarı çığlıkları atılıyor utanmadan, şakşaklanıyor utanmadan.

Yargı lekelenmiş, yasama ehliyetsiz ve çıkarcı ellerde, yürütme şaşkın ve insanını kandırıyor, eziyor, bölüyor.
Hala başarı çığlıkları atılıyor utanmadan, şakşaklanıyor utanmadan.

Yeni milyonerler türerken, insanlar fakirleşiyor, inançlarla dalga geçiliyor, insanların yüzlerce yıllık yaşam tarzlarına, özlemlerine saldırılıyor, baskı ve terör diz boyu.
Hala başarı çığlıkları atılıyor utanmadan, şakşaklanıyor utanmadan.

Vatan hainleriyle pazarlık yapılıyor, devlet eşkıyadan korkuyor, vatanı için canını ortaya koyanlar aşağılanıyor, zülüm görüyor, alaya alınıyor.
Hala başarı çığlıkları atılıyor utanmadan, şakşaklanıyor utanmadan.

Özgürlükler kısıtlanıyor, kadınlara saldırılıyor-öldürülüyor, kimse kimsenin yüzüne bakamıyor, paralar geliyor-paralar gidiyor, kimse nereden geldiğini-nereye gittiğini bilemiyor-soramıyor, yasa hakimiyeti yok edilmiş, her an devletin bir komplosuna kurban gidecekleri korkusuyla insanlar rahat uyuyamıyor.
Hala başarı çığlıkları atılıyor utanmadan, şakşaklanıyor utanmadan.

Tırsmış, iradesi elinden alınmış, satılmış insanlarla sağlıklı seçim yapılabilir mi. Bu insanlar bu korkuyla sağlıklı karar verebilir mi. Adaletin, hak ve hukukun olmadığı bir ülkede adil bir seçim yapıldı denilebilir mi?
Ahlakı bacak arasına hapseden, rakiplerine seks kasetlerinden bahseden, hakaret eden, küfrü ağzından düşürmeyen, yandaşlarını okşayan, muhaliflerini saçma sapan iddialarla tutuklattırıp ardından gülen kişilerin işgal ettiği (hakkı olmadığını bildiği ) koltuğu kaptırmamak için yapamayacağı yamukluk yoktur.



Müsadenizle

11 Aralık 2011 2-3 dakika 58 denemesi var.
Yorumlar