Sana Dönemem Sevgili

Sana dönemem sevgili bunca yaptığına göz yumamam ,bilirim sen bu defa da beklersin beni ama bu defa dönemem sevgili sen her gittiğinde ben kaldım geride ve bana göre en çok geride kalan yarim kalir ve acı çeker , giden bıktığı için gider kalan sevgisinden kalır kımıldayamaz , bir nevi senden başka kimseyi sevmek istemiyorum demektir kalmak ama gitmek başkasını sevmeyi istemek tir , peki sen gidersin ben beklerim sen gelirsin ben sana dönerim. sana bu defa dönemem sevgili artık bütün yollarımızı can kırıkları bastı istesem de yürüyemem, acı çekerim sana gelen tüm kapılara kendi ellerinle kilit vurdun ve sen tüm yolları kapattın , sana gelen bütün cümlelerimi elimden aldın bu yuzden dönemem sana sevgili , şimdi sevgilim bile demiyorum fark ettiysen çünkü sevgili'm sahiplik gösterir o tek harf benimsin demek ama sen benim değilsin artık ve ben sende hiç olmamışım demek ki. beni apansız hangi saat dilimi hangi şehir olduğu fark etmeksizin hatta çoğu zaman konuşma tenezullunde bile bulunmadan terk eden sensin ,şimdi beni bekleme çünkü bu son ayrılık bütün vedaların sonuncusuydu çünkü bu defa sabahın 5 inde en karanlığında sadece tek kelimeyle bütün hayallerimi umutlarimi umursamadan çöpe atan sensin ,bu yüzden değil sana dönmek sana tek kelime dahi edemem hoşçakal sevgili hoşçakal aslında hoş kalma sen yine bildiğin gibi yalnız kal bensiz kal ...

06 Mayıs 2015 1-2 dakika 4 denemesi var.
Yorumlar