Sanadır Kurban Olduğum

Seni Herşeyden Çok Seviyorum Kuğum....
seni her anımda özlüyorum her an aklımdasın her an uzağımda ama yanımdasın kuğum.....gözlerin gitmiyo gözlerimin önünden çünkü seni çok seviyorum....seninle gecen her saniyem, ellerinin ellerimde olması benim için o kadar büyükbir mutluluk ki bunu sana anlatamamkii seni nasıl sevdiğimi...sükürler olsun diyorum içimden,
şükürler olsun ki yanımda,mutluyuz,bizi hiç ayırma Allahım!ona bu kadaralışmışken,sevgisini böyle delicesine yasamışken onsuz naparım?unutabilir miyim?gectiğim her sokakta,attığım her adımda onunizleri var! sol yanımda onun sızısı var off allahım bu nasıl bir aşk ? nasıl bir sevgi....?
kurtulabilir miyim hayalinden?ne olur...bizi hiç ayırma! Yarabbi ne olur bu mazlum kulunun dualarını haykırışlarını duy yarabbi....
her gece bu duayı ediyorum.ve daha ne güzel şeyler istiyorum heleki o beyaz gelinlik yokmu hele o bana sonsuza kadar geleceğinin hayali off offf sol yanım acıyor işte ne yapayım sensiz yapamıyorum :(......ALLAH bana cömert davranırsa bizi çok güzel günler bekliyo bitanem bu günü sayma 6 gün sonra yanındayım.....sen de dua et olur mu kuğum ?her nefeste her an her dakka hiç sıkılma hiç usanma benden tıpkı benim seni her an yaşadığım gibi.....beni hatırladığın her anda..ve şükret kuğum.....her zaman hersey için şükret böle bir sevgi yaşatıyorum içimde.....sensiz sonbaharda kurumuş bir yapraktan farksız olurum kırılmış bir dal gibi boynu bükük yaşlara boğulurum.....gücüm kalmaz mutsuz olurum sonra toprak olurum :(......rüzgar nere eserse oraya savrulurum yolumu bulamam Meçhul Şair Olurum.......sen yanımda olursan mutlu olursak hep baharı yasarım hiç umutlarım sönmez....
sana en güzel baharları yasatırım daha bu sevgimin sadece satır aralarındaki haznesi esas sevgi yüreğimde sana bekletiyor ve biriktiriyorum kuğum....bi off cekmen bile beni nasıl çaresiz kılıyo,mahvediyo bili yomusun? hele o bana akıttığın göz yaşların yokmu offf bir şey itiraf edeyimmi sen her ağladığında ben gülüyorum ya ... bilki sana güç vermek için gülüyorum ama sonra sonra ne oluyor biliyormusun ? yok bilmiyorsun bende ağlıyorum bir tanem bende :(............
dayanamıyorum seni mutsuz görmeye dayanamıyorum yok yere üzülmene seni anlıyorum ben kuğum bakma bana biraz ağır olmak için ciddi lduğumu anlaman için sana kızıyorum düşündüğüm için oysa ki oy saki yanında olsam ah diyorum ya şafak 6 :).....keşke elimden fazlası gelse hep yanında kalsam 5 ay nasıl geçcek bilmiyorum :(....kimsenin seni üzmesine sana bağırmasına dayanamıyorum orda sana eziyet ediyorlarya :( bana demiyorsunya inan içim acıyor canım yanıyor sol yanımsa sorma çok yanıyor :(.....yüreginin incinmesine izin vermesem....ben nasıl üzeyimseni?üzebilir miyim?kendi yüregime eziyet edebiliir miyim? he söylesene seni böle seven bir delikanlı nasıl üzer isteyerek seni ?....
sevgimiz hiç bitmeyecek kuğum bu aşka kellemizi koyduk onur diye yüreklerimizi mühürledik hep bir atıyor yüreğimiz fark etmiyormusun bu takdiri ilahi bu rabbimizin bize hediyesi kıymetimizi yitirmeyelim kuğum hep böle olalım kavgada etsek hemen anlaşalım buda güzelleştiriyor bizi... saten......örnek olsak imrense herkes bize..ama hiç nazar degmesin.....korusun Rabbim bizi Hergün dua ediyorum çünkü tüm kalbimle.....kimse kem gözle bakmasın...kimsenin bizi üzmesine izin vermesin Allahım....
hersey düşlediğimiz gibi olsa....hiç hayal kırıklığına uğramasak.....daha güzelini yaşasak......en kötü anlarımızda bile elele aşsak herşeyi hep böyle işte geçse hep böle olsak demi.....kırsak mutsuzluk duvarlarını.....kimse duramasa önümüzde.....kimse bize engel olamasa.....hiç üzmesek birbirimizi arada üssek :) hep mutluluğumuz için uğraşsak şimdiki gibi......başka hiçbir şeyi sorun etmesek....ne güzel demi kuğum.....bunların hepsi elimizde öyle deil mi?bunlar yaşanacak deil mi?Yaşayacağız ve yaşlanacağız aynı mezara girip kara toprak olacağız....olumsuz şeylerden bahsetmek hiç istemiyorum.....düşünmek bile istemiyorumm....artık çünkü sildim attım bütün geçmişi senle.....
hep bunları düşünerek seni bana getirecek günü sayıyorum oysa benki , hiç ama hi. gün saymadım kuğum,herşeyim,kaderim,günahım,sevabım,sıpam,kuzum,kurban olduğum,maabetim,ezelim,ebedim,ahirim Yüreğini yüreğime eklediğim dünyam.......İyiki varsın iyiki yanımdasın iyiki dünyam....



Seni Canımdan Bile Çok seviyorum....



Saygılarımla

11.09.2009 Saat 23;30

Bu mektup biricik kuğuma hitap edilmiştir....

22 Ekim 2009 4-5 dakika 20 denemesi var.
Yorumlar (1)