Sanal Gezinti

İşiniz gereği birçok şehirde yaşadınız ama iş durumu nedeniyle şehri gezme fırsatınız olmadı. Keşke şurayı, keşke burayı, keşke orayı da bir gezebilseydim diyerek içinizde bir uhde olmuştur. Ama nafile.

Kış mevsimindeyiz, malum kara kış. Hiç bir yere gidemediniz de.

Yaz mevsimi, tatil mevsimi.

Komşu Leyla tatil hazırlıklarına başladı.

- Siz nereye gideceksiniz deyip size sordu. Siz de ayıp olmasın diye maddi imkânınızın olmadığını söyleyemediniz.

Gittiğinizi düşünelim; ama gittiğiniz yeri gezinti yapamadığınız için neresi olduğunu bilemediniz gezdiğiniz yerleri, nerede ne var, hangi mekânlarda bulunduğunuzu tek tek ballandıra ballandıra, dallandıra dallandıra da tarif edemediniz.

Sağlık durumunuz da el vermedi. İçinizden aaah aah geçirdiniz.

Maddi durumunuz ve sağlık durumunuz da iyi fakat sadece bir tek il de birkaç yeri gezebilirsiniz ya 81 ili nasıl gezeceksiniz ?

Ya yurt dışına nasıl gideceksiniz ?

Hadi gittiniz; kalacağınız mekânı nasıl bulacaksınız, tanıdık da yok ki sizi gezdirebilsin.

O halde size kılavuz olacak ve size büyük bir imkân. ?' SANAL GEZİNTİ ?'

Şehrinizde ve yurt dışında görmediğiniz yerleri oturduğunuz yerden gözle görülebilir her türlü iç ve dış mekânın ve etkinliğin bilgisayar ve internet ortamında interaktif olarak mousle ( fare) ile sol tuşuna basılı tutarak görmek istediğiniz yöne doğru yukarı ve aşağı ve sağa sola hareketle 360° 'lik 3 boyutlu bir açı ile izlenmesini sağlayarak bilişim sektörü devrimi ile '' Sanal Gezinti '' yapabilirsiniz.

SANAL GEZİNTİ NASIL YAPILIR ?

İnternet üzerinden gooogle arama çubuğuna '' yaşadığınız il '' ve '' sanal gezinti '' ya da ?' ?' yaşadığınız il ?' sanal tur ?' diye aratarak yapabilirsiniz.

SANAL GEZİNTİ NASIL İZLENİR ?

İnternet ve tüm işletim sistemlerinde browserlar ile (IE,
Firefox, Safari, Opera, Google Chrome) sorunsuz çalışır. Adobe Flash Player sisteminizde
Bilgisayarınızda yüklü olmalıdır.

SANAL GEZİNTİSİNDE NELER İZLENİR ?

Gezilecek Yerler

Resturantlar

Cafeler

Müzeler

Eğlence Mekânları

Oteller

İnşaat

Okullar

Hastaneler

Spor Salonları

Güzellik Merkezleri

Sağlık Merkezleri

Alış veriş merkezleri

Fabrikalar

İlçe Tanıtımları

Fuarlar

Parklar

Eğitim Kurumları

Kültür Sanat Merkezleri

Ve birçok mekânları internet ortamında gezinebileceksiniz.

02 Ocak 2014 2-3 dakika 153 denemesi var.
Yorumlar