Sarıkamış'ta Yaşamak

Şu "Gönül Köprüsü"nün mucidine yazıyorum.Öyle 3 günlük olmasın ziyaretler davul zurna eşliğinde bir yerden insan alıp başka yerleri görmesi için.Gelin Sarıkamış'ta yaşasınlar çok değil bir kış.Ben 120 yıl önce rusların burada yaşadığı döneme ait bir resim gördüm.Acaba ruslar çok mu aptaldı iki kattan ve dik çatıdan başka bina yapmamışlar.Dolayısıyla evlerin üzerinden karlar düşmüyormuş insan hayatını tehlikeye atarak.Yollar kar,su içinde yarı beline kadar ıslanıyorsun.Bir de arabalar geçiyor diğer kuru kalan yerlerini ıslatarak, yetmez düşüncesiyle.Şöyle tonu 800 liradan 5 ton kömür alsınlar bakalım meraklıları.Gönül Köprüsü yazın olmaz.İki günlük hiç olmaz.Çocuk da olmasın gelen.Burada yaşamanın daha doğrusu yaşayamamanın ne olduğunu görsünler bir.

09 Mart 2009 30-60sn 3 denemesi var.
Beğenenler (3)
Yorumlar (5)
  • 15 yıl önce

    kimsenin cesaret edeceğini sanmıyorum:)))

    yaz boyu birikim yap "ev almak için değil" kömür almak için....:) eeee en değerli hazine orada öyle değil mi? altından kıymetli valla:)) canımcım bari kayak evini metetseydin ya🙂 o kadar kötüde değil sanki:))

    harikasın yaşamdan gerçek kırıntılar... sevgimle sarıkamışlı:)))

  • 15 yıl önce

    20.yılım.Kayak evini yazın gördüm bir kere hastamı gezmeye götürmüştü eşinin emriyle enişte.Ben ruslara hayran filan da değilim.Yanlış anlaşılmasın.Onlar sürüyor keyfini.

  • 15 yıl önce

    sarıkamışşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş:))

    tutmayın beni gidecem çok özledim yaaaaa:)) ben enson kaç yaşında gittim hatırlamıyom bile sanırım 12 falan:))

    abla her karesi canlandı gözümde ya... offf dedim offff toprağım nede olsa...

    beni oraya gömün vasiyetim bak ikinize diyorum ablalarım:)))

    sevgimle.. sarıkamış kardeleni ya da krizantem çiçeğim:)

  • 15 yıl önce

    Hocam. O yaşadıklarınızla ilgili çok güzel şiirler bekliyorum sizden.

    Oralarda yeni yeni tohumların yeşermesine olan katkılarınızdan dolayı da kutluyorum sizi.

    Kutlamakla olmaz diye şimdi bana da kızmayın.Yapabileceğim birşey varsa yapmaya hazırım.

    Saygılarımla.

  • 15 yıl önce

    yıllar önce sarıkamış a gelmiştim çok güzel bir yerdi amma çok uzaktı ciğerlerim temiz havayla dolmuştu