Sarılsan / Sarılsak

Özgür olsam.. Dışarı istediğim zaman çıkabilsem.Seninle hergün birlikte olsam.Denizlere, göllere, parklara gitsek. Orda gece bile kalsak. Baddaniye alsak yanımıza.Bize bir baddaniye bile yeter. SArılırız, ısıtırız birbirimizi.Akşamları evde korku filmi izlesek. Ben çok korksam. Sana sarılsam. Sen en güzel gülümsemenle bana baksan.Sarılsan.. Sarılsak.. Hiç bırakmasak birbirimizi. Maçlara beraber gitsek. Düşman takımları tutan sevgili olsak biz.Kıskansalar bizi. Kıskandırsak onları. Aynı tişörtü giysek. Aynı ayakkabı, aynı bileklik.. Kafelere gitsek.Sıcak çikolata içsek. Sonra kar yağsa. Dışarı çıksak ve kardan adam yapsak.Gülsek.. Hiç ağlamasak. Çok sonra aynı evde otursak. İkimizde de aynı anahtarlar olsa.Birlikte yemek yapsak. Maç izlesek.. Sen bana pes oynamayı öğretsen. Bense her seferinde öğrenemesem. Dışarı çıktığımızda elimi hiç bırakma. Bırakama.. Sinemaya gitsek.Ama öyle aşk filmine falan değil.Aksiyon olsun . Senin sevdiğinden. Sinemadan sonra yağmur yağsın. Islanalım ama gezmeye devam edelim.Sonra bir kız geçerken sana baktı diye kavga edelim.Bağıralım sokağın ortasında. Ben ağlıyım ama sen gül.
Çünkü sen güldükçe ben sana daha fazla aşık oluyum. Elimden tut ve bağır 'SeniSeviyorum Aptal ! O kızdan banane '
Sonra sarıl.. Sarılalım.. Hiç Bırakma benim ellerimi. Gece bile ellerin sayasinde uyuyum. Uyuyalım..

05 Eylül 2012 1-2 dakika 5 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar