Şarkılar Eskimez

Şarkılar hiç eskimez

Hüznü, özlemi, sevgiyi, çoşkuyu anlatan şiirlerin hiç eskimeyeceği gibi
Değerli bestekarlarımız, sözcüklere müzikten bir elbise giydirirler ve o güzelim aşk sözleri bir çağrı, bir yakarış olur dinleyenleri bu çağrıya ortak eder. Sizler de o özleme, o hüzne dahil olursunuz.
O nağmeler yüreğinize akar ve içinizdeki ritm harekete geçtiğinde aşkın kanununu tekrar yazarsınız, ada sahillerinde sevdiceğinizi beklersiniz Çile bülbülüm çile derken hepimizi yaylı, üflemeli, vurmalı çalgılarla çoşa çoşa ortak dertlere daldırtan, söyleyemem derdimi diyerek, içten içe ağlatan kendi kendimize 'vazgeçme sen, yola devam et' dedirten bir ironisi vardır şarkıların..



Şarkılar içimizde bir yangın olur ve biz seve seve o yangına gideriz. Bir kalp ağrısını, bir aşk fısıltısını çok sesli bir koronun söylemesi kadar güzel bir şey yoktur. Yorgun yüreğinizin sesini duymanızdır bu. Size, sizden geleni, sizin için sunmuş efektir bu. Ruhunuzdan geçen meydan okumayı şüpheyi, sevgiyi, ihtirası, özlemi, arayışı, vazgeçişi unutuşu, başlangıcı, bitişi ,umudu, umutsuzluğu solistlerden dinlemenizdir bu..

Şarkılar hiç eskimez
Yaşamın rengi, insanlığımızın tanığıdır şarkılar. Şarkılarda gözümüzün yaşı, mevsimlerin adı, yemeğimizin tadı, rüyalarımızın umudu aşklarımızın ihtirası, kavgalarımızın isyanı vardır. Ruhumuzun dertlendiği ya da şenlendiği her duygunun yaşıyorum dedirten her duygunun temposu şarkılardadır.


Hemen hemen herkesin bu şarkı beni anlatıyor dediği bir şarkısı vardır şarkılarla fallar tutulur şarkılarla tatlı bir sarhoşluğa dalınır


İtiraf edemeyeceğiniz duyguların tercümanlığı şarkılarla olur... Bazen sizi kışkırtır, suç ortağınız olur atarsınız kadehleri hatıraları gömersiniz

..bazen karabulutları aradan kaldırıp, gökyüzünde yalnız gezen yıldızlara katılırsınız. Duygularınızın müziğe dönüşmüş hali, ruhunuzu anlamak
imkansızla birleşmek, hülyalarınıza hükmetmek değil midir.

İnsani gerçekliğimiz, var olmanın o dayanılmaz ağırlığı şarkıların içtenliğiyle, şarkıların samimiyetiyle ud sesinin kanun sesinin keman sesinin eşliğiyle yolculuğa çıkar ta özümüze iner insanı iyileştiren bir güce ulaşır...

inlesin nağmeler inlesin insanlığımız inlesin ruhumuz

Bizler yaşam için teselliyi makam dolu teselliyi şarkılarla elde ederiz..
Biz eskiriz şarkılar hiç eskimez...

05 Nisan 2014 2-3 dakika 45 denemesi var.
Beğenenler (2)
Yorumlar (3)
  • 10 yıl önce

    Ah o eski şarkılar. Ne güzeldir o yüreğe, ruha işleyen sözler ile bize dinginlik ve güzellikler bahşeden şarkılar. Bakıyorum da şimdi ki şarkılarda çoğu zaman o eski şarkıların tadını havasını bulamıyorum. Kutlarım Nilgün hanım güzel bir yazı kaleme almışsınız...👍

  • 10 yıl önce

    Sevgili Nilgün, tamda ilgi alanım yazın 🙂 Akıcı ve çok anlamlı...

    ''Müzik, hissin uğultusudur''der , (OSCAR WİLDE) o uğultuyu hissetmeyenin vay haline...

    Kutlarım. Şairim, sevgiyle kal.

  • 10 yıl önce

    Müziği o evrensel sevgi çemberinden çıkaranların şarkıların ruhu tedavi edici gücü olduğunu anlamayanların insani duygularını kaybettiklerini düşünmüşümdür hep..

    Sevdayı yüreklerinde taşıyıp ruhlarında büyüten şarkılarla şiiirlerle seslendirenlere bin selamım olsun..

    Teşekkür ederim Aslı hanım ve Ahmet bey.. sevgi ile selamlıyorum