Şarküteri

Bol bol kafein-tütün ve kendimi tüketiyorum. Çoğaldılar. Sabah dörtlerim. Sağ gözümler uykusuzlar-ölüler. Sol gözümlerse ne yaptığını yapacağını bilmez durumdalar artık. Ben bunları ölmelerimi özlemeklerimi biriktirseydim bu kadar yalnızlaşmazdım bankaların faiz ekranlarında fantazilerime madalyalar takardım kadınsız geçirdiğim her anıma çok ayıp çok terbiyesiz duygusallaşmaklarıma yakınsallaşmaklarım olmazdı...

Yalanlar ah yalanlar...

Serin serin gelmiştin. Güzeldin havalıydın esintiliydin. Sonra sen bile terk ettin... Demek ki ölmek böyle bir şeymiş cümlesini kurduğumda ...

Yalanlar yalanlar...

Oysa çok sevinmiştim. Dönmeseydin iyiydi...

Sabahtan beri Pinkler Floydlar bateri soloları sekersiz sıvılar tuzlu sıvılar sert mi sert tütünler var.

Paramparamparamparçaaaaaalık paçalarımdan akıyor artık. Bir ara çıkmalıyım terziye uğramalı ve kızmalıyım. Lan terzi pantolonumun ceplerini neden bu kadar derin yaptın diye? Ama önce Metelika bitmeli...Sonra Bir Kaç İyi Adam sonra da Henri Fonda'nın fondaki ölümü ağzında mızıka Batı da Kan Varda....

Akardım eskiden...

Kurudum....Değişik bir kuruma. Ruhumun çekilmesine benziyor.  Beni damarımdan pompalayıp şişirir misin?

Yalanlar yalanlar...

30 Eylül 2021 1-2 dakika 181 denemesi var.
Beğenenler (4)
Yorumlar (1)
  • 2 yıl önce

    Yalanlar çoğaldıkça da doğrular yitiriverir gerçekliğini