Şartlı Aşktı

Bakınca alemin duruşuna, yürüyüşüne, konuşmasına, ağlamasına ve icraatlarına düşünmeden edemiyorum. insanoğlu nerde ve nasıl kalkacağını menfaati ve çıkarı söz konusuyken o kadar güzel biliyor ve tatbik ediyor ki insanın adetta kanı donar gibi oluyor. Sen öyle bir ruh hali almışsın ki insan kendinden utanıyor, sen bu kadar küçük bir menfaat karşısında bu kadar büzülüp küçülmüşsün ki görenlerin sana acımasından başka çaresi kalmıyor.
Senin yerine göre sezaralizm ustası, yerine göre sosyalizim mimarı, yerine göre de militarist bir makinist ve yerine göresin aslında insanlara kendini farklı renklere boyatıp satabilen birisin.
Menfaatin nerdeyse bir çakal gibi orada otlanır ve sırtlan gibi avını usulsüz bir şekilde yersin...
Sendeki şartlı aşktır hayır beklemem, taş gibi bir kişiliğe sahipsin tohum atılmaz bunuda bilirim.
sende renkler ziyadesiyle fazla senin renkten renge geçmene fazla içerlediğim yok oturup kalktığın kişilere arkasından neler söylediğini iyi bilirim.....
bana bir gün gelip ağlayacağını iyi görüyorum, o günde görüşmek üzere.....
sana......

17 Eylül 2009 1-2 dakika 1 denemesi var.
Yorumlar (1)
  • 14 yıl önce

    biçoğu çıkarına göre hareket ediyor evet ama istisnalar da vardır mutlaka,başarılı bir deneme👍