Sayin sevda magandasi !

Sayin maganda ; iki cift kelamim var size icimde durdukca icimi kemiren.Müsaadenizle kusacagim...
Istemsiz gözlemlerim var sizin üzerinizde , her ne kadar bilsem ki ,cevrenizdeki saniye sene gelir bana ,her yerdesiniz mesafe koyamiyorum aramiza .

Söyle bir bakiyorumda uzaktan size ; sorgulamalarin üzerine kurdugunuz ,yargilamalarla sonlardiginiz sevdalariniz var .Tapulanmis sifir bedenler , kullanilmamis ruhlar istiyorsunuz aciz köle benzerleri. Ne tuhaf bir teori ,nasil bir celiski 'degismeyen tek sey degisimdir .' ; degistirin o zaman kaba kuvvetinizle kendinize ait olmayan hayat bicimlerini . Kiliflarini degistirebilme olasiligi her zaman mümkün , bilmediginiz sey ; inatcidir ruhlarin özü. Eyleminiz parlak görünse bile bir anlik gözünüze , zamanla yitirecektir rengini elinizdeki esir siyaha döndügünde. Hic bir boyun egme bicimi gönüllü degildir sayin maganda . Gecici bir zaaf durumudur ,isyan baslayana dek sürecek.
Pardon , dikkatinizi rica edecegim ! Gülden karanfil , karanfilden gül kokusu almanin mümkünü var mi ?
Gülü seviyorsaniz , dikenine tahammülsüzlük neden ?
Etekleri zil calan , hayat tutkunu bir kadina sevdalanip ; ondan oturakli bir zevce yapmanin mümkünsüzlügü ,aslani kediye cevirmekle kiyaslanabilir ...
Ne anlatiyorum ,kime anlatiyorum ?!! Sayin maganda bakar misiniz ! Kulaklarinizi kapatip , nereye gidiyorsunuz ?
Kendi kendime konusmalarima sahit oldunuz , af buyurun efendim.
Siz efendiliginize devam ediniz ,ben biraz kusar ,biraz susarim ...
Selametle ....

01 Mayıs 2009 1-2 dakika 4 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (1)
  • 14 yıl önce

    çok güzel nede? ve niçin ? lere deyinmişiniz agzınıza saglık tbr...!