Sayın Site Yönetimine

sayın site yönetimi ;

sevgili serkan kardeşim, sayın sermin gür hanım (sansüre hanım) ,sevgili cemal mıhçı kardeşim..


sizlerden özür diliyorum..sitenin etik kurallarına aykırı hareket ettiğim için..lütfen beni af edin bağışlayın..!

 patavatsızlık etmişim haddimi aşmışım.. çok değerli bir site yöneticisi arkadaşınıza iftira atmışım.. ailesine ve ahlaki dik duruşuna ve etik değerler üstü davranışıyla hiç bağdaşmayan yergi yapmışım..

 bu vesile ile hem kendisi üzülmüş mahkeme  tehditi ile münasip bir lisanla onurlu duruş sergilemiş bu beyefendiye haksızlık etmişim..

ki kendisi sitenin en değerli şahsiyeti ve şairi olması vesilesi ile bütün site şairlerini yazarlarını üzmüşüm.. 

 lütfen bağışlayınız efendim..! yaşlılığıma veriniz.. anti depresanlarım bana oyun oynadı.. ÜZGÜNÜM..!


ben bu sitede en çok ışın ergüney,i yordum illellah dedirttim.. o bile beni bir kere sansurlemedi ..bir kere bile..! siz müthiş bir iş başardınız sayın sansüre sermin hanım.. teşekkür ederim..


butun bu olanlara istinaden siteden affımı diliyor bütün kayıtlarımın ismimin kullanıcı adımın (romantikkomunist) silinmesini saygıyla rica ediyorum..


 mahkemeye dilekçe polise şikayet gibi durumlar için siz yorulmayın diye açık adresimi yazıyorum..


nevzat hacıbektaşoğlu (68122121744)


 merdivenköy mahallesi kızım sokak hacıali apartmanı no; 10 daire; 2

 merdivenköy /kadıköy 


posta kotu ;3470


kalın sağlıcakla  ..!


nevrotik


(usamebinserminehakkınıhelaletmeyenadam)





24 Mart 2022 1-2 dakika 1 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (2)
  • 2 yıl önce

    Ben yapmam gerekeni yaptım da siz asıl özür borçlu olduğunuz kişiye o özrü yapmadınız