Sebebi ömrümün

Sebebi yaşamamın ne gökte kanat çırpan kuşlar ne de insanlar sen oldun bir anda yaşamamın sebebi, her gün güneşle beraber doğan umudum senin için doğdu. Ölümden korkardım hem de iliklerime kadar ama artık sensiz geçecek bir ömrün hayalinden rüyasından gerçek olmasından korkuyorum. Kabul etmedin sana olan sevgimi olsun beklerim ben yine de sessiz gecelerde seni, beklerim gözlerimin gözlerini değeceği anı ellerimin ellerini tutacağı dakikaları senle geçecek her saati sabretmek zor ama sensiz bir ömrü yaşamak daha da zor. Kim bilir ne zaman sever kalbin beni ve ne zaman atmaya başlar benim için. Yokluğun bir boşluk dolduracak başka kimse de yok bu hayatta olmasında gerek yok sen varken. Her insan sever ama benimkisi kara sevda ya sen ya da sen bu hayatta, Sen aradığım aşksın ömrümün her demin de ve takvim yapraklarında, derdim sensin aklımın her köşesinde duran öylece kurcalayıp ve beni mutlu eden her seferinde. Dünya ya bir daha gelsem ara bulur yine severim gözlerini, tenin kokusunu ve saçlarını siyahını masal kitapların da bile olamaz senin kadar güzeli. Sen bir rüyasın ve o rüya da olmak için neler vermem ki, ben beklerim seni deliler gibi sevmişken sonunda olsan da olmasan da bana gülmen hayalim olmuşken gözlerin rüyalarıma girmişken sen aşksın havasın su, toprak ve ateşsin sen hayatsın. Seni bir çok kişi sevecek bu hayatta ama hiç kimse beni kadar sevemeyecek gözlerini saçlarını tenin kokusunu sevdiğim.

06 Aralık 2008 1-2 dakika 7 denemesi var.
Yorumlar