sen oralı bile olmadın

Üşüyor bedenim ellerinden ayrılırken ellerim titriyor gözlerim son defa kal gidiyor ve sen oralı bile olmuyorsun.

Çektin ellerini birden ve son kez göz göze geldiğimizde bir şeyler anlatmak istedik sanki birbirimize.
Arkandan bakmak çok acı ve yakıcıydı hüzünlü bir roman kapanışı oldun gözümün ucunda
ağlamalarım sırıtmaz yürekleri dağlar olmuş gün bile gecesinden yoksun değil ben sevdiğimden ayrı kalmışım.

Sen bir zamanlar rüyalarımı süsleyen kadın arkanı bile dönüp bakmadın oysa sana neler anlatmak istemiştim ve sen oralı bile olmadın.

Geceler en kuytu sokaklara vurgun etti beni sen gidince mezeler anlamıyor dinlemiyor gençliğim beni.
Sevdan beni en ucra köşelerde sessizliğe taparcasına avuçlarımda kalmadı en ufak bir eserin her şeyini alıp gittin.

Yıldızlar bile geceleyin yan yana iken sen yoksun kaldın bu şehirden.

Dönüşün olsaydı keşke belki her şey yeniden başlar ve yapılan hatalar silinebilirdi fakat sen oralı bile olmadın.

Ayrılığı herkes yaşamış olabilir lakin ben yaşamak istemiyorum sensizliği ayrılığı.

Sesimi duymadın gittin yalnızlığın koynuna boynuma sanki bir ilmik takılmış gibi
belki dönersin diye senden ümidi hiç kesmedim.

Şimdi perdelenmiş gözlerim her baktığımda bulanık bir şeyler geçer film gibi gözümün önünden yar ben seni,seni benim sevdiğin gibi değil son nefes verilene kadar çok sevdim çok da seveceğim...

06/07/2010
23:20

06 Temmuz 2010 1-2 dakika 12 denemesi var.
Beğenenler (2)
Yorumlar