Sende Sevdin Değil mi

Sevdin onu değil mi ? Sakın inkar etme. Bir bardaktaki su misali sevdin. O suyu yudum yudum içmek dururken, sen içmedin içemedin, tükenmesinden korktun. Sevdin onu değil mi ? En güzel şeyleri hep onunla yaşamayı hayal ettin. İmkansız olduğunu bilsen dahi, şirin bir karavanla dünya turuna çıktığınızı, yağmur altında sırılsıklam olduğunuzu hayal ettin. Parmağında onun yüzüğünü taşıdığını ve içinde onun adının yazdığını hayal ettin. Evlenmeyi hayal ettin onunla, siyahlar içinde seni almaya gelen prensin o olduğunu hayal ettin. Ve inkar etme ! Bu hayali en çok ona yakıştırdın, onunla yaşamayı diledin. Sevdin onu değil mi ? Eline tek kare fotoğrafını alıp bakarken farkında olmadan dalıp gittin. Önüne gelene ona olan aşk'ını anlatmak istedin ve bunu yaptında. Onun seni başkaları yanında nasıl andığını bilmeden, sen onu hep büyülü bir masalın tek kişilik kahramanıymış gibi anlattın. Ve bundan zerrece pişmanlık duymadın. Sevdin onu değil mi ? Gözlerine bakarken titredi gözbebeklerin ve kalbin daha önce hiç şahit olmadığın kadar hızlı attı, titredin, silkindin ve bir daha gözlerine bakıp, yeniden sevdin. Sevdin onu değil mi ? Yaşadığın şehri sırf o içinde diye daha güzel görmeye başladın, onunla buluştuğun yerlerden geçerken sanki o oradaymış gibi istemsizce gülümsedin ve dışardan görenlerin seni deli zannedip yanında hızlıca uzaklaşmalarına aldırmadın. Sevdin onu değil mi ? Alevler içinde yanar gibi, durmaksızın kan sızdıran yaralar gibi, kanar gibi sevdin. Ne diyebilirim ki ; Bende sevmiştim tıpkı senin gibi. Ama o yinede gitti. Ardında paslı bir yalnızlık bırakıp gitti.

O artık yalnızca hayallerimde, rüyalarımda, o artık kanayan yaralarımda, geceleri gizlice akıttığım gözyaşlarımda, o iştahsızlığımda, hayata isyankarlığımda, ve o artık yalnızca talan olmuş sol yanımda !.

10 Temmuz 2012 1-2 dakika 17 denemesi var.
Yorumlar