Seni Senden Çok Sevmiştim Ben...

Ne yapsam olmuyor, ne adın ne kokun siliniyor ...

yüreğimde hep o beni boğan fırtına, hep sen ve yine sen...

Düşünüyorum da ben seni senden çok sevmişim... Senin en ufak canının yanmasında ben gözyaşına boğuluyorum oysa sen canımı bile bile acıtıyorsun... Seni sevdiğimi bile bile beni uçurumlara itiyorsun...

Belki diyorum belki... Bir umut işte esmeyecek rüzgarı bekliyorum...Bütün umutlarım törpülenene kadar seni seveceği mi de biliyorum...

Ben sana kıyamam ki melek yüzlüm... Sen mutlu ol yeter ki ben sensizliğe dayanmaya çalışırım... Ben maviyi siyaha teslim etsem ne fark ederki yeter ki sen mutlu ol....

Şimdi mutlusun ya! Bana inat da olsa mutlu olsan da bırak ben seni sensiz yine sevmeye devam edeyim... Sen mutlusun ya boşver gerisini benim gözlerimden inciler dökülsede sicim sicim aldırma...

Geceler sen gittiğinden beri soyunmuyor gündüzlere adeta karanlık dünya ama boşver en iyisi sen bunları bilme...

Özledim desem de sana inanma sen bana.... boşver sen beni kırık olsamda keskin cam gibi olsamda dinleme sesimi sen mutlu ol... Benim mutlu edemediğim seni başkaları mutlu etmenin tadını çıkarsın...

Seni senden çok sevmiştim ben beni anlamadın ki sen...

Kırıldı kolum kanadım, nefes alamadım ben sensiz bu yaşamda... Tat alamadım en sevdiğim şeylerde bile... Nefret ettim kendimden seni kaybettiğim için... Seni senden çok sevdiğim için kızdım kendime ve sana ... Sana çünkü kendini bu kadar sevdirmeseydin gitmek daha kolay olacaktı...

Yüreğim çok acıyor desem inanmıyacaksın biliyorum... Onun için susuyorum , her nefeste gizlice içime alacağım seni... Sen düşlerimde aklımın en dar sokaklarından çıkıp gelensin...

Keşke kendini bu kadar sevdirmeseydin de gitmek kolay olsaydı, başka tende rahat olsaydı ruhum... Ya da çekip gitmek bu yaşamdan bir nefeslik şeye bakardı... Olmadı senin için yaşadım senin için yaşıyorum...
Yine söylüyorum Seni senden çok SEVMİŞTİM...

05 Nisan 2010 1-2 dakika 76 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar