Seni Sevdiğim İçin Özür Dilerim

Seni sevdiğim için özür dilerim... Bilseydim seni değil; yalnızca senden kalanları severdim. Bilemedim işte, affet!

Seni sevdiğim için özür dilerim, sırf bu yüzden gittin bilmekteyim. Çok sevilirken sevmiyor olmak zoruna gitti, taşıyamadın bu yükü.

Seni sevdiğim için özür dilerim, şu anda aklımda olduğun içinde. Düşünülmek hoşuna gitmez, o yüzden tek başınalığı seçtin, teninin tenine değeceği deli bir fırtınayı gözlüyorsun, dört bir yana haber saldın, merakla bekliyorsun.

Yüreklerin fırtınasını beyinler biçermiş, tenlerin soğukluğunu tenler giderirmiş.

Senin tenin hep soğukmuş ki, yüreğimi göremedin, sadece ısınmayı seçtin.

Seni sevdiğim için çok özür dilerim, ne olur affet! Bilseydim hiç sevmezdim.

Yüreğim taşıyabilecek bir yüreğe yerleşir, daimi olmak için savaş verirdim.

Bilemedim işte, affet! Seni sevdiğim, canımdan çok sevdiğim için özür dilerim.

Aşk sana göre tenlerin seçimiymiş, bedeninin soğukluğunu giderebileceğin sıcak tenlerde küllenebilmekmiş, anlayamadım işte affet!

Seni sadece sevdiğim için özür dilerim, yetemedim sana. Aşk sana göre kibrinin altında bir serüvendi, bana göre sadece sen demekti...

Seni sevdiğim için özür dilerim, bilseydim seni değil; başından sonuna kadar yalnızca kendimi severdim. Seni sevdiğim için çok ama çok özür dilerim!

Bilseydim tek arzunun sevilmekten ibaret olmadığını; bedeninin soğukluğunu yüreğimin ateşiyle örterdim!

21 Ocak 2010 1-2 dakika 464 denemesi var.
Yorumlar