Senin Şansın

Senin Şansın

Her şey dikkatini neye verdiğine bağlı! 

Para, sağlık, güvenlik ve harika bir aileye sahip olabilirsin. Ancak, yanlış düşüncelerin varsa ve dolayısıyla olumsuz düşüncelere sahipsen…, bununla ilgili hislerin varsa, hayatın bir kabusa dönüşebilir. Öte yandan, hayatında çok fazla şantiye varsa eğer, o vakit kendine odaklan. Ama “olumsuz” değil, iyi şeyler üzerinde ve büyüme potansiyeli, sürekli artan bir potansiyel yarat.

Dolgunluk hissi ve hayatın bu duyguya uyum sağlayacaktır. Nesneleri, insanları, koşulları ve ortamları ilişkilendirerek başla, takdir et, kıymet bil...

~ Şükretmeye başla!

Ve zamanla hayatını güzelleştiren daha çok şey olacak. Yerine getir ve gör bak, hayatın bolluğa uyum sağlayacak ~

Kendinize zaman ayırmanıza ve dinlenmenize izin verin. İyi yaptığınız her şeyi kutlayın veya sadece sevdiğiniz ve size huzur veren şeyi yapın.., “sağlıcakla” kalın. 2023'ün ilk haftası eşliğinde hepinize sevgi, şükran, inanç, neşe, güven ve huzur içinde güzel bir yeni başlangıç ​​diliyorum.

Saygılarımla

02 Ocak 2023 30-60sn 43 denemesi var.
Beğenenler (3)
Yorumlar (2)
  • 15 ay önce

    Aslında her şey şükürden başlıyor, sonu da başı da...

    Kendine zaman ayırsa bile insan, bazen kafasının içindekiler ona ağır gelebiliyor.. Umudu yitirmemek lazım, zira bizi ayakta tutan tek emsalsiz sözcük...

    2023 herkese uğurlu gelsin inşallah...

    yeni başlangıçlar, yeni hayatlar... Sıfır km beyinler ile...