Sensizlik

Sensizlik Nedir Bilir misin...?
Sus yalan Söyleme. Konuşma sakın inanmam artık. Sen hiç bir zaman sendeki seni terk etmedin ki sensizliği bilesin... Sen her zaman bendeki seni terk ettin,ölümlerden ölümlere beni attın. Ve ben sensizken öğrendim yaşamanın ne olduğunu.
Yaşamak ; Ağlamak... Ağlamak... Ağlamak... Gece gündüz ağlamakmış YAŞAMAK... Ve yine sensizken öğrendim oturup martıların sessizliğini dinlemeyi.Sensizken öğrendim ben boş duvarlara bakıp seni görmeyi. Ve sensizken öğrendim keskin jiletin vücutla temas edişini,kollarıma kahpe sevginin izlerini kazımayı. Ve yine sensizken öğrendim SENSİZLİĞİ.

Sen SENSİZLİK NEDİR BİLİR MİSİN...?
Yine yalan söylüyorsun. Her zaman ki gibi yalan... Sus... Bu sefer bendeki seni değil bendeki beni alıp gidersin. Sen bendeki seni alıp gittiğinde neyi öğrendin biliyor musun...?

28.05.2009 22.09
Gitme/li...

08 Mayıs 2010 30-60sn 30 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (4)
  • 14 yıl önce

    güzeL oLmuş Yüreğine sağLık....

  • 14 yıl önce

    EyvAllah güzel yüreklerinize...

  • 14 yıl önce

    "sensizlik nedir bilirmisin"

    Bu sorunun sizdeki cevabını bilse acısını hissedebilse, sizi kendinden mahrum bırakmazdı. Bilmeyen bir kalp ise seviyordur diyemem... Duygu yoğunluğu yaşatan güzel bir yazı olmuş... Emeğinize sağlık...

  • 14 yıl önce

    Evet dediğiniz gibi bilseydi gitmezdi herhalde. :)