Sevemeyen (Adam)

Derken yeşerdi o toprak...üzeri soğuk bir mezar gibi anılan ve yaprak yaprak solan bir benizdi.
Deli taylar gibiydi gün ve de gece uykusuzluğa aşina...neresinden tutulsa elde kalan duygu damlası gibi aşık olmaktan korkan aciz bir aylak.

Şimdi sen' dedi gök ve üzerine yağmurlarını akıttı korkmadan...içinde bin isyan belirtisiydi ve de gözündeki bin sitem...o kimseyi sevemezdi ...öyle anlaşılmıştı kaderle...içini dışına çıkartan ve ölümüne kusturan bir sözcüktü aşk hatta sevgi....
Kim derdi ki ona sevebilirsin bir gün.eğer ki duysa bir yerlerden ?sen seveceksin' sözcüğünü...katili olurdu aynı anda gecenin ve günün....

Böyle demişti kendine böyle sözleşmişti kaderle.....
Bir gün...o bir gün sevdi....korkarak ve de utanarak,arkada bırakacaklarından önüne çıkacaklardan ve daha bir çok şeyden irkilerek uyanacaktı.ağız dolusu küfürle karşılarken gündüzleri,gece olsun istemeyecek ti...bu korkunçtu işte hem de çok korkunç...o galiba güneşi sevmişti.her şeyden,herkesten kaçan o yürek eritmişti üstündeki karanlık balmumunu ve istemese de açmıştı gözlerini sevdaya.

Tükürmeye başladı kendi yüzüne aynalarda/daha çok nefret etmek için hayattan/kin kustu her seviyorum'un karşısında...seviyordu....dilenci gibi hem de deli gibi gece gibi gün gibi seviyordu..ne mecnun anlardı o nu ne kerem,başka türlüydü onun aşkı...tüm adilikleri yüzüne çarpar gibi bir adinin yalın yürek ve doğru dürüsttü sevgisi,açık ve masmaviydi güneşi.bir görebilseydi bir tanısaydı o aşk/ın sahibi..dünya hatta gezegen onun ellerine doğacak gibiydi.

Olmadı ama...o kız sevmeyi bilemedi...bırakıp ardında cennetini ne olduğunu bilmediği bir uykuya daldı.uyandıramadı o nu genç adam...soğuk ellerini ısıtamadı..gözlerinin içine bakıp'sen benimsin' diyemedi.

Dünyayı bırakıp gitti bir gün kız...haber alamadı ondan almak da istemiyordu...sadece adı kalmıştı zaten ve o na dair bildiği tek şey buydu...oysa ki çok şey bırakmıştı ardında ona dair.

Sevmeyi bilmeyen bir yüreğe sevmeyi öğretmişti....bu çok büyük bir nimetti....genç adam çok genç anladı bunu....çok geçti....her şey için çok geç....



.....EYLÜLÜN KIZI...2010...

19 Temmuz 2010 2-3 dakika 30 denemesi var.
Beğenenler (2)
Yorumlar (4)
  • 13 yıl önce

    duygular yalın bir ifadeyle işlenmiş...Uzun söze grek yokki...Beğendim...Hani derler;ellerine sağlık...Deli taylar gibi gün ve gece uykusuzluğa aşina kaldıkça...Güzellikler çıkıyor ortaya...Yazmaya devam et bence...Bu damarın daha güçlü görünüyor...Kutluyorum...

  • 👍👍👍 çok güzel

  • 13 yıl önce

    Çevremiz hep sevemeyen ve sevmesini bilmeyenlerle dolu, adamlarla kadınlarla.. Sevmenin ve sevgiyi sürdürmenin bir bedeli vardır. önemli olan bunu göze alabilmektir. Bunu da herkes yapamaz, kutluyorum canım, sevgiyle

  • 13 yıl önce

    Eylülün kızı👍 yüreğine sağlık.