Sevgi

Sevgi insanın içinde,kabuğu çok sert bir meyve gibi.O meyvenin kabuğu o kadar sert ki hiç bir dış etken kıramaz.Yoksulluğa,sıkıntılara,her türlü olumsuzluğa karşı öyle sapasağlam ayakta durur.
Ama bu sert kabuklu gönül meyvesinin öyle kolay açılacak bir noktası vardır ki...Sevgisine karşılık bulamadığında insan,hep yanıldığında içinde oluşan boşluğu bir şekilde doldurmaya çalışır.Belki çok başarılı sanat çalışmaları böyle zamanlarda ortaya çıkmıştır.Ya da işine çok düşkün olur insan.Sevgiye duyduğu ihtiyaç en az olsun diye.
Sevgi deposunun hiç boşalmaması için tarafların özen göstermesi lazım.Çünkü sevgi bir canlı.Beslemek lazım.O küçük hediyeler,sevilen için yazılan bir not,ne önemi var sevdiğimi bilmiyor mu?demeden ihmal edilmemeli.Tabii sevdiği biliyor ama duymak sevgiyi besliyor.
Sevdiğine yaşarken söylemek lazım sevdiğini.Kaybettikten sonra zaten duymuyor seni.Gönlümüzdeki kalın kabuklu sevgi meyvesi hiç güçsüz olmasın.İçi hiç boşalmasın.
Nefes sevgiyle alınıyor...

05 Mart 2009 1-2 dakika 3 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (5)
  • 15 yıl önce

    ahh abla sevmek ne güzel değil mi? söylersin sevdiğini ama ya cevap yoksa? korkarım bundan hep... ben ayaşrım içimde sen anla mantığı olmasın karşıdaki anlamak için çaba sarfetmesin direk duysun ağzımızdan..ben çok uğraştım abla anlamak için duyamadım..umarım birgün oda olur... bana neleri hatırlattın seninle paylaştığım zamanları hatırla sende o günleri...

    ahh abla ahhh desem ne değişir ki..dilime düştüğüyle kalır kafir ahh lar...

    çok sıcak içten ve sen kadar gerçek...

    kutladım ablam.. sevgimle... ahhh diye diye okudum valla...

  • 15 yıl önce

    son notum HZ.MEVLANA-Aşk, davaya benzer, cefa çekmek de şahide: Şahidin yoksa davayı kazanamazsın ki..

    👍

  • 15 yıl önce

    susu/yorum sadece😅 yüreğin çağlasın durmasın... sevgimle

  • 15 yıl önce

    Sevgisiz yaşanmıyor. Şair de oluyor insan,yazar da.

    Tebrikler.

  • 15 yıl önce

    Sevgi insanın içinde,kabuğu çok sert bir meyve gibi.O meyvenin kabuğu o kadar sert ki hiç bir dış etken kıramaz.Yoksulluğa,sıkıntılara,her türlü olumsuzluğa karşı öyle sapasağlam ayakta durur.

    FEYZ DERS ALINACAK BİR DENEME KUTLARIM HOCAM KALEM TUTUŞUNUZA HAYRANIM