Sevgi Günü

Takvime bakınca fark ettim, uzun zaman olmuş sevgili... Satırlarımla sana gelmeyeli, seni hissetmek için çırpınmayalı bir hayli zaman olmuş...

Farkına varmamak için saklanmışım kendimden, bugün ?Sevgililer Günü'...

Benim için, sensizliğin sıradanlaşmaya başladığı bir gün...

Çok da önemli değil, yalnızca yanımda olsaydın emin ol sıradan bir gün gibi görürdüm, şimdiki farkı sensizliğin bugünde de bana iştirak ediyor olması...

Neden sevdim seni, neden çok büyük bir yer verdim yüreğimde, inan ki bilmiyorum.

Ama hani sorar ya insan kendine bu tür soruları, ben hep sordum, sensizlik uzaklaştıkça da sormaya devam edeceğim, hissediyorum.

Böyle bir gün de seni satırlarımla bile olsa rahatsız etmek istemezdim, bilirsin her bir satırda aslında ben sana geliyorum... Sen kaçıyorsun, ben geliyorum...

Ama şunu da unutma ki; ben seni unutuyorum... Seninle ölmek istemiştim, yanında huzurla gözlerimi kapatıp kendimi ölümsüz kılmaya çalışmak...

Mümkün olmazdı, mümkün olmayacaktı biliyorduk, yalnızca dilemiştik...

Sensizliğin sonlarına yaklaştığımı hissediyorum, gidiyorsun, gitme diyemiyorum.

Ama şunu bil ki; seni aldığım nefesten bile çok sevdim, yanlış mı yaptım hiç bilmiyorum...

?Sevgililer Günü' kutlu olsun...

?Sevgi' günü kutlu olsun...

Sensizliğin sonlarına ulaşırken, içimdeki kor alevler küllenirken, senden aldığım yaşama sevinçleri de sana bugünün yegâne hatırası olsun...

14 Şubat 2010 1-2 dakika 464 denemesi var.
Yorumlar