Sevgiden Öte Sürekli Ölüm (Marquez Bağışlar Umarım)

Tarih : 2019-08-15 01:25:17

İsim : Necmi Dayan


Yorum : "seni özledim " ve " içim acıyor " notlarına belki binlerce kez yazdım ve sildim. bu 00:39 kadar sürdü ve beynim alnım uyuşmaya başladı.

şu saatte dışarıda korkunç bir gürültü var. gök yarıldı şimşekler çakıyor

ağaçlar bile gövdelerinden çatırdamaya başladı. çöp bidonu uçtu koca merdiven balkon demirlerine yapıştı su dolu bidonlar devrilip yuvarlanıyorlar sağanak neredeyse camları patlatacak uyuyanlar uyandılar ve hepsine camlardan uzak durmalarını söyledim. şimşekler gündüz aydınlığı veren lambalar gibi gök yüzünü aydınlatıp duruyorlar tanrım ben hala sana doğru dürüst bir şeyleri güzel şeyleri içimden geçenleri insanlığımı asıl senin olan şeyleri içimde sana ait olanları anlatamadım aman tanrım bu uğultu Ankara da böyle bir tufan kopmamıştı...saat 01.01 oldu ve hala asıl olanları anlatamıyorum işte...

biraz sessizlik var. açık olan her yeri kapattım. pencereye sırtım dönük

yazmaya çalışıyorum ama bu kez de pencere patlarsa perdeleri delip geçen cam parçaları sırtıma ok uçları gibi saplanırsa nefes alamazsam

ve hala sana asıl söyleyeceğim şeyleri söyleyemezsem bu tufanın ortasında saçma salak bir kazayla ölürsem çok pişman olurum ve tanrım on dakika on beş dakika ver bana diye yalvarırım ona anlatacaklarım var derim verir her halde bu uğultunun ortasında

sesimi duyar her halde...

"seni özledim ve içim acıyor" sen böyle yazdığında ben ölüyorum çünkü. Marquez'in sevgiden öte sürekli ölüm kitabının başlığına uyuyor çünkü...sevgiden öte sürekli ölüm duygusunu bana yaşatmaya ne hakkın var ama bilmeden yaşatıyorsun işte...ben taştan kayadan ibaretim sence...

" seni özledim ve içim acıyor " dediğinde ya da düşündüğünde sen Paristeyken ayaklarına hücum eden yağmur suyu oluyorum o suda soluk almak istiyorum siyah bir teleskop balığı gibi gözlerinde yüzmek istiyorum ama sen sürekli böyle geldiğinde ben yalnızlaşıyorum o teleskop balığı okyanusa düşüyor ne yapacağını şaşırıyor sağına soluna bakıyor yönünü şaşırıyor sana mı koşmalı tüm kırılmaz dedikleri duvarları kırıp kendi ölümüne davetiye mi çıkarmalı?

Sen ya da ben fark etmiyor işte. " seni özledim ve içim acıyor" dediğinde ben bitkisel hayata başlıyorum. ve ben sanki seni bilerek isteyerek öldürmüşüm duygusuna kapılıyorum anlıyor musun? saat 01.22...

kendine iyi bak koca İstanbul...

15 Ağustos 2019 2-3 dakika 181 denemesi var.
Yorumlar