sevgiliye mektup

bugün kandırıldım sevgilim...
anladım senden başka kimse beni sevemez bunu gerçekten çok iyi anladım ama biz bu işin olamayacağına çoktan karar verdik verdik ama kendimizi unuttuk seni hergün üzgün bulmak ve benim içten ağlayışlarımı senin görmemen çok acı verici ama olmuyor sevgilim bugün çok şey anladım bir erkek arkadaş buldum kendime sırf seni unutmak için ama beni kandırıyormuş bunu da öğrendim zaten onu seni sevdiğim kadar sevmedim hani sen benim gözlerime bakardın ya o öyle bakmıyor daha başka bakıyor sevgi değil onda ki kandırmaca...
sevgilim aramızda ayrılık olsada sen beni sakın unutma beni seni gerçekten çok sevdim hatırlarmısın bana bir soru sormuştun hayatından memnunmusun? diye bende sen olduğun sürece evet demiştim ama şimdi hayatımda sen yoksun ve hiç bir şeyden de memnun değilim artık sevemiyorum hiç bir şeyi hiç bir şeyden tat alamıyorum eskisi gibi sana bakamıyorum ve en kötüsü seni sevemiyorum eskisi gibi...
sevgilim...!
sen bilemezsin beni ben hergün karşında gülüyorum ama içim kan ağrıyor keşke seni sevmeseydim ya da olmasaydı bu ayrılık...

04 Nisan 2009 1-2 dakika 1 denemesi var.
Yorumlar (3)
  • 15 yıl önce

    Bu ne ya hepimizde ayrı hüzün😭😭😭 Biraz neşeLenmeye çalışalım yöneticilere söyliyelim bahar geliyo piknik filan yapalım😂

    üzme tatlı canını herşey yoluna girer..

  • 15 yıl önce

    Ben bugün nedense hep mektuplardan etkileniyorum sevgili Zeynep. Belki de insanın sevgilisi adına yazıp da ona göndermediği her mektubun gerçek duyguları ifade ettiğini düşündüğüm içindir. Hayatın bana öğrettiği güzel bir şey var sevgili Zeynep, bir yanlış asla başka bir yanlışla telafi edilemez. Bu daha çok acı çekmeye sebep olur yalnızca. Doğru olan sessizce oturarak veya hıçkıra hıçkıra ağlayarak ama beklemektir, acıların hafiflemesini beklemek. İnsan en çok acı çektiğinde yanlış yapar, en çok acı çektiğinde başka bir hatayı kucaklar. Dilerim sen de yapmazsın bunu. Sevgiler.

  • 15 yıl önce

    ne mutlu eski sevgiliyi/sevdayı güzel anılarıyla ahtırlayabilene ne mutlu eskide olsa güzel yaşayabilene aşkı unutmayana ne mutlu...