Sevmek

Aslında birçok anlamı vardır bu kelimenin. Belki de 'biz' birçok anlam yükleriz bu kısacık 6 harfli kelimeye. Nedendir bilinmez. Aslında herkes kendi içinde bilir neden anlam yüklediğini. Kimi mutlu olmak için. Kimide mutlu etmek için anlam yükler bu kısa kelimeye. Ve işte ben... Beni soran olursa. Mutluluk benden geçti, tek dileğim mutlu etmek artık...

Sevmek...

Beni soran olursa eğer...

İnan çok zor bir şey artık benim için,belki de yüreğim.Yüreğim dayanmıyor artık bu mutluluğun verdiği acıya,sevemiyor artık,ondan bir başkasını.Her gece...Duvarlar sussa da ona her gece.Gözlerim.Ve gözlerim durmuyor duvarlara inat,belki de sevilmez gözlerim; Dolu haliyle,belki de hiç sevilmez.Dayanmaz ki artık yürek.İstemez ki ondan bir başkasını.Sevmek kadar inan sevilmekte zor.Ve...ben bu kadar alışmışken sevgiye,bir anda yıktın gittin ne diye?

Gidiş...

Ve gittin... Bu kadar sen doluyken. Gittin... Bir anda yıkıp gitti. Sebepsiz gittin. Belki de birçok sebebi vardı gidişinin. Kendince... Belki de tek sorun. Kalmaktı sence. Ve gittin sevgili. Yüreğimi sensiz. Bıraktın. Gözlerimi ise dolu bırakıp gittin. Duvarlarla yüz yüze bırakıp gittin beni ve gittin sevgili. Yüreğimde bittin bu gece...

Gittin... Ve bittin... Sevgili...

04.09.09


Gitme/li...

30 Mart 2010 1-2 dakika 30 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar