Sevmek Nedir

sevmek nedir bilir misin arkadaş.sen aşık oldun mu hiç.
bir gece yarısı hiçbir şeye aldırmadan sokaklara fırlayıp onu sevdigini delicesine haykırmak istedinmi hiç.
veya birgün kara bir trene atlayıphiç beklemediği bir anda karşısına çıkıp sürpriz yapmak geçti mi aklından.
bazı günler içinde küçük bir ümit ilebelki arar diye saatlerce telefon başında nöbet tuttun mu.
belki bir haber, belki bir mektup gelir diye postacının yolunu gözlediğin oldu mu hiç.
bir gece yarısı kanter içinde uykundan uyanıponun için iki damla gözyaşı döktünmü.
onun hasretiyle kavrulurken elinde sigaran gözünde onun hayaliylebir damla uyku uymadan sabahladın mı.
onu gördüğün zaman boynuna sıkı sıkı sarılmak isterkendizlerinin bağının çözüldüğünü hissettin mi
hiç söyle.
bu yazıyı okurken peki
yüreğinden bişeylerin koptuğunu hissetttin mi.söyle be arkadaşım için bir hoş oldu mu.
eğer bunların sadece birini yaşadıysan ne mutlu sana.
çünkü şu ölümlü fani dünyada bir kerede olsa sevmenin ne olduğunu anlamışsın.

17 Eylül 2008 1-2 dakika 4 denemesi var.
Yorumlar (2)
  • 15 yıl önce

    aahh ahhh sevgilim olaydıda bir tane neler neler yapardım ne delilikler onun için...

    aşkk uzak benden aramız ayrılmış dogu ile batı gibi...:)

    yazın güzeldi Serap tebrik ederim...

  • 13 yıl önce

    o kadar içten ve sıcaktıki yazdıklarınız çok iyi hissettirdi yaşayan biri olarak tekrar üzerinden geçmemi ve hatırlamamı sağladı paylaşıma ve samimiyete teşekkürler ; nicelerine 👍