Sevmiş miydim Peki Seni

beklediğim bir ayrılıktı işte. tüm parıltıları kaybetti. sonunda kaybettik işte.

yağmurlar yağmasını bekledim isyen dolu yüreğime. soğuk gecelerde sensizlikle yattım koyun koyuna. bekledim her sabah dığan güneşle doğarsın diye!

ayazdı havalar, geceler, gündüzler... hep üşüdüm sensiz. kalbim hep titriyordu soğukta kalmış bir kuş gibi. gözlerimden hep bir iki damla yaş geliyordu seni düşlerken...

sana akıttığım gözyaşıyla ısınmaya çalışıyordum. içimde bir küçük parçada olsa umut vardı işte. gelirsin diye beklerdim seni. benim hayatımda renkler hiç olmadı. ne mavi ne de yeşil. ben hep renksiz yaşadım hayatımı taki sen gelene kadar. sen gökkuşağı oldun bana. en parıltılı, en güzel en özel renklerdin.

kendimi bir boşluğa attım sen gidince. insanlarla yüz yüze konuşmaktan kaçınır oldum. en aralarda, gözden ırak olan her yerde seni düşledim saatlerce.

sen sevmemeiştin hadi de beni peki ben sevmişmiydim seni. aslında bariz bu sorunun cevabı. yoksa seni niye özleyeyim. yoksa seni satırlara niye dökeyim. beyaz sayfalara inat tüm kırıklarla, tüm yokuluşlarla niye yazayım.

sen gidince hep bir boşluk oldu bende. hep bir yanım eksik... kimse dolduramıyor işte. zamana güvenip ona yaslandım ama yetmiyor...

ben seni sevmiştim. herşeyle. tüm yok oluşlarla ya da var oluşlarla. dha kaç gün geçtiki beni u yolda yalnız bırakalı. hep gururumu yerlere bırakıp koşasım geldi sana. verdiğim sözlere inat seni seviyorum demek geçti aklımdan. hayellerim susmak değildi ki senin karşında...

yine o karanlıkta boğuluyorum işte...

sevdim ben seni, koşulsuz, hirbir şey beklemeden. sen sevsende beni sevmesende ben mutluydum işte... yüzümde hep o kocaman gülümseme bir yolda yürüyordum işte. o yolun çıkışı olmasa da fark etmezdi benim için . çünkü ben herşeyi baştan kabul edip girmiştim o yola.

sevdim seni ve hala da SEVİYORUM. karanlığa inat beyaz bir ışık gibi. yağmura inat kuru kalan bir avuç toprak gibi. sensizliğe inat içimde seni yaşatıyrum. sensizlikle koyun koyuna olsam ne çıkar ki seni her an aldığım nefesle içime çekiyorum...

16 Ocak 2010 2-3 dakika 76 denemesi var.
Yorumlar