Sevmiyorum

Uzun zamandır insafsız bir şarkının namlusunun ucunda bulmuyordum kalbimi. Bir şeyler geçmişin tezgâhını açıp kalbimi sattı, bir şeyler beni benden uzaklaştırdı. Bakıyorum, oradasın… Sen, yarası kabuk diyarının prensi… Sana gidişlerin ısmarlandığı sofralarda bana bir zeytin tanesiydi yokluğun. Çok pahalı kaldım sana, sensizlik zenginiydim hep. Başkalarını sevdin, başkalarına gülümsedin ve dosyası kapandı bu aşkın. Faillerde imzası taştı kimsesizliğimin… Çok zaman oldu yazmadı kalbim sana.

Çarpmayı öyle bir unuttu ki, kapıyı çarpıp gitmelerin efendisi sevdalardan yalınayak döndüm…

Uzun zamandır kalemle buluşmuyor bu parmaklar; kitapların sayfasında kaybettiğim kendimin acısız yangısı oluyorum, var elbet bir bildiğim…

Kendi acısını yazamıyor da bazen insan, başka acılarda hatırlı misafiri oluyor gönül dediğinin…

Benimki de işte o hesap…

Sen geldin yine aklıma, kemanın telleri çoktan koptu. Dolmayan gözlerimin nerede görse seni tanıyacağını bildiği kalbime bir su veresi bile yok.

Yağmur çoktan yağdı bu aşkta, çoktan kırıldı şemsiyeler gönlümde. Çoktan seller aldı götürdü sensizliğimi…

Muradın sana yaşamak bahşeder, ben yamacından bir çekileyim.

Kalbimdeki türküler fa ile sol anahtarını çiğniyor her seferinde, bu kadar dramatik sevmeseydim keşke.

Fon müziği olmasaydı acılarımın, gözlerinden kuşlar geçerken yalnızlığımda.

Sevda’m; üstünü ört senin yıldızların geçmez benim gökyüzümden.

Bu gece de soğuk hatıralarıma, bu gece de sen yıldızlarınla ben senli hatıralarımla ve bu gece de toz yağıyor yokluğunun satırlarına.

Buhar olup kendimde, öylece süzülürken sahipsizliğime; biri beni alsa da kalbinin mezesinde geleceği olsam…

Flaşlar patlarken korkularımda, çoktan çekildi fotoğrafım.

Bak, orada, uzaktan bakıveren o solmuş çiçeğim…

Koklansa da bir koksa mutluluğa…

Hatırlı gönüllü ve uslanmaz bir kaderin kadehe dudağından değdirdiği sarhoş bir geceyim.

Yine sana yok, yokluğuna çok ve aşka saplanan acı bir şarkıyım.

Bırakalım da kabul edilsin, hangi evet bu kadar hayır kokar bilmem…

Ama evet, seni artık sevmiyorum…

Sevsem bilirdim; evet...

Hayır'ın zulmeden yalan seferberliğinde ezilmezdi yokluğunda yokluğum...


23 Şubat 2022 2-3 dakika 464 denemesi var.
Beğenenler (4)
Yorumlar (2)
  • 2 yıl önce

    Şiirsel bir iç çekişin ses ve sözlere dökülmüş hali kadın duyarlılığının içtenliğiyle işlenmiş duygu yoğunluğu şahikası. Umar ve dilerim yaşanmışlıklarla ilgili değildir. Çünkü ayrılmanın acısı betimlenemez kolaylıkla. Emeğe ve sanata saygımla.