Sıran Gelmeden Gittin Sen

aşk acı hayat acı. zaman kötü insanlar kötü. sıra gelmeden gidenler çok. daha bize sıra gelmemişti ayrılık çok erkendi. soğuk bir akşamda yıldızlar dökülüyordu onlar süslüyordu aşk dünyasını. rüzgarlar fısıldıyordu aşkımızı. fuslatlar vardı olmadığın zamanlar. üşüdüğüm zaman güneşi getiriyordun bana, ısıtıyordun beni. hep seninle olmak hep seni sevmek isterdim. saçlarımı senin kadar güzel okşayan olmadı annemin sıcacık okşayışını bulurdum. daha çoktu bizim sahneye çıkmamıza biz mutluluk oyunu oynuyorduk dramlara çoktu hayatımızda. ayrılık sahnesi yoktu bu tiyatroda. sıra bize gelmemişti kulüste bekliyorduk derken senle ben çıktık oyuna. vakitsiz çıkmıştık vakitsiz çıkar çıkmaz ensemize binmişerdi. derken zaman geçti benim içimdeki fırtınalar oluşmaya başladı. birden bzim oyunun içinde dramlar oluşmaya herkesi yasa boğan sahneler olmaya başladı. kötü bir damlada bitti. sıra gelmeden gitmiştin. ayrlık yakışmazdı bize daha ayrılık için çok erkendi. sevi sözcükleri yakışan ağzına nefret sözleri almaya başladın. nefrete sevgiden çok güvendim çünkü nefretin sahtesi olmazmış. sıran gelmeden gittin arkana bakmadan. ağlayan gözlerimi görmeden. benim yıkılacağımı bildiğin halde. beni sende götürerek. şimdi canımı yakıyorsun. zehirini salan bir yılan gibi yavaş yavaş öldürüyorsun. canımı yaka yaka bana çektire çektire. zamanla küllenip savrulacağım. zamanla fotoğraflarda kalacağım. şimdi acıyor canım zamanla unutacağım. sıran gelmeden gittin bunu hiçbir zaman unutmayacağım. sana ihtiyacım olduğu zamanda beni sensiz bıraktın. şimdi bende seni sensiz bırakıyorum hatta bensizde kalıyorsun. sende yanasın sende birisi uğruna yan oda seni en ihtiyacın olduğu zaman bıraksın. sıran gelmeden gttin ama ben toparlandım dimdik karşındayım. ben değil senden zaman intiam alıyor. herkes havanı söndürüyor. canım yandığı zaman bilki bu dünyayı sana zindan ederim ağlatma beni seni pişma ederim ben birkez ağlarım seni binkez ağlatırım. beni hep hatırlarsın çünkü o dünyanı başına yıkarım. şimdi sen zamansız git yine yüreğimden kurtulayım senden yine zamansız bırak beni canını yakmayayım... nefretim oldun bunu bilmelisin.

30 Mayıs 2009 2-3 dakika 76 denemesi var.
Yorumlar