Sitemim Var!

Not: Az önce aldığım ve sinirlerimi zıp zıp zıplatan bir mailin ardından artık içime sığmayanları, midemi bulandıran her şeyi kusmak istedim...


Sitemim var!

Bazen bir sözüm, bazen bir yazım birilerinin çıkarları doğrultusunda birilerine mal edilmeye çalışıldı. Öyle an geldi ki eğitimim bile riske girdi... Bense, öyle ahım şahım eserler ortaya koyamadığımın bilinciyle, paylaşmak ve paylaşırken kendimi geliştirmek istedim yalnızca... Bunu da her fırsatta vurguladım oysa... Ama nedendir bilmem, hep birileri uğraştı durdu...

* "yazdıktan sonra, yazılarımı ilk kez internette paylaşma alışkanlığı edindiğim " bir kaç siteden birine eklediğim

* Dokuz yıldır bulunduğum sanal platform ile haricinde ise kendimi bildim bileli paylaştığım yazılarımdan

Maddi-manevi-siyasi getirim (rant) peşinde koşmuş olanlar, bugüne kadar susup sessizce izlediğim her şeye karşı bugünden sonra sessiz kalmayacağımı; şimdi, burada belirtmek isterim...

Birileri tarafından yıpratılmaktan yoruldum... Yazmaya değil de yazdıklarımı paylaşmaya küstüm kimi zaman... Her yazdığımı takip eden ve beni sahiplenen belli bir kitlem var ve bu insanların mailleriyle açtım yazdıklarımı yeniden paylaşmaya... Ama eskisi gibi değil elbette... Tuhaf bir yorgunlukla içimde saklıyorum yazdıklarımı, kâğıdımda büyütüyorum gizliden... Daha sefil bir çırakken böyle şevk kırıcı şeyler yaşıyorum, bir üstat olma hevesim içimde törpüleniyor...

Karşılarında sabırla sessizliğimi koruduğum bu kişiler, elbet bir gün bu notumu göreceksiniz... Birileri yazdıklarımdan rant elde etsin gibi bir amacım olsaydı bunu ben yapardım sizlere bırakmazdım...

Sürç-i lisan ettiysem affoluna, fakat benim de bir sinir kapasitem var düğümleniyor...

Küçük kız çocuğu büyüyor ama anlaşılan farkında değil kimse...




22:33 / 4 Eylül 2009

_____________________________________________________________________________

Daha sonra konuyla ilgili bir deneme hazırlayıp sitemimi daha geniş bir şekilde paylaşacağım...

04 Eylül 2009 1-2 dakika 14 denemesi var.
Yorumlar (1)
  • 14 yıl önce

    rant peşinde koşanlar gerek sanalda gerekse reelde her zaman vardır. bu insanlara inat daha azimle yazmalısın. herkes ektiğini biçer bu dünyada.