Sivaslıyım Ama Alevi Değilim

Sivaslıyım...
Gaziantep'te yaşamış büyümüş iki kültürü de tam olarak benimseyememiş ama insan olma becerisini sonuna kadar elde etmiş bir insan...
Evet Sivaslıyım ama çok önemliyse ki birçoğunuz için çok önemli Alevi değilim...bunu her sorana söylerken sanki 'ben katil değilim' diye kendini savunmaya geçmiş zavallı bir masum gibi hissetmeme sebep olan sözde –insanlar- ohh çok şükür der gibi utanmadan suratıma bakıp sanki dünyayı kurtaran bir türden geliyormuş edasıyla kasılmaları...taktire şayansınız(!)
Beni çok sevdiği için kendi kabilesine katmak isteyen yerli gibi suratıma bakıp 'yok yok sen kesin alevisin baksana saçlara gözlere maşallah' diyen güzel insanlar;sizleri çok sevdiğimi unutmayın...
Bana 'Sivaslıyım ama alevi değilim' açıklamasını yaptıran zihniyet sen nesin,Söylesene hangi üstün ırktan geldin de benim ırkımı sorguluyorsun, hangi ırkı kurtardın nasıl bir yenilik yaptın dünyaya ne gibi bir güzellik kattın da kendi ırkını başlar üstüne almış divane gibi dolanırsın...görmez misin bu dünyada insan insana kıyıyor görmez misin minicik çocuklar daha ‘baba' diyemeden ölüyor?
Yok yok görmezsin; çünkü sen Kürtsün,Türksün,Çerkezsin ya da ne bileyim Ermenisin değil mi...başka bir soyu, ırkı, rengi sevemezsin. Eğer seversen senin gibi olanlar seni taşa tutar değil mi?
Sizi bilmem ama ben bir insan öldüğünde bir çocuğun bedeni roketle ikiye bölündüğünde ağlıyorum,kahroluyorum bu çocuk neciymiş kimlerdenmiş demeden hem de, çünkü ne olursa olsun hangi amaçla olursa olsun bir insana kıyılmamalı..
Bana faşist diyen benimle olan dostluğunu bitiren sözde insan arkadaşlarım sizin için üzülüyorum..hepiniz için Kürt, Türk ya da Ermeni olamadığım ama insan olduğum için...
Ben Türküm; Kürt bölgesinde bir insan ölduğunda üzülürüm bir alevinin evi işaretlendi diye sorgularım bir Ermeni dışlandığında neden derim..evet ben Türküm, bildiğiniz Türk...Sivasta doğmuş alevi olamamış Gaziantep'te yaşamış bölücü olamamış Vatanını,Bayrağını,Atasını,Kuranını,Kitabını seven bir Türk ama inançsıza da saygı gösteren bir Türk...
Peki ya sen nesin ey insan?
Filiz Punar / Denenmemiş Delilikler

12 Ocak 2016 2-3 dakika 30 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar