Sokağına varsam

Türlü yollarla vakit geçirmeye çalışıyorum
Kanıma girmeye çalışan şeytanı def etmeye çalışıyorum
Olurda uyarsam ona
Kendimi kapında bulurum
Cesaretim var buna yetecek kadar özlemde var kollarımda
Ama ya sözlerin kalbimde tamir olmayacak yaralar açarsa
Bundan korkuyorum...


Dedim ya elimden gelen yolları deniyorum.. Kitap okuyorum mesela; aklıma giriyorsun aynı cümleyi 3defa okuduktan sonra ayracını koyup atıyorum kenara... Tespih çekeyim diyorum sabır sabır sabır derken bir bakmışım adın tekrarlanmaya başlamış imameye varınca, bırakıyorum.. Bırak uyuşukluğu temizlik yap diyorum kendime bir hışım başlıyorum elimde süpürge paspas. Dolaştığın yerler dolanıyor boynuma hüngür hüngür ağlamaya başlıyorum.. biraz uyumak iyi gelir diyorum resmen gözlerimi koli bandıyla yapıştırmışcasına sıkıyorum.. onca zorlukla daldığım uykumda rüyama dalıyorsun.. sımsıkı sarılıyorum.. üstüme bir bardak soğuk su dökülmüşçesine zıplayıp uyanıyorum sonra.. Bakıyorum kollarımın arası boş.. bir nefes almak istiyorum dışarı çıkıyorum. Bin kişinin yüzüne bakıyorum rastlama ihtimali umarak gözlerine.. Bulamıyorum. Ümidim yerle bir oluyor gene; bacaklarım tutmuyor eve dönüyorum.. bin bir yol deniyorum işte içimdeki şeytana karşı.. kapına dayanmaktan korkuyorum..

06 Mayıs 2017 1-2 dakika 25 denemesi var.
Yorumlar