Sonsuzluk Arkadaşım

"Bir çok nokta dizilmiş yanyana..Virgül koymalı aralarına..Sonsuzluk tatlı bir rüya..Uyanık olduğumuzu sandığımız dünyada..Saklanmış hayallerimle sana koşuyorum..Yalnızlığımı alıp yanıma, sıcaklığına kaçıyorum"..

Öteden gelen bir aşinalık bu..Evveli olan, ahiri sana çıkan bir düş bu..Bir virgülle yeniden buluştuk..Son nokta sanılan dünyada, kalbimize sonsuzluk koyduk..Seven yürekler tek nokta bilmez..Virgüle kanıp, sonsuzluğu unutmaz..Vefa gerek her sevgide..Seven yürekler hesap bilmez..Geçince günahlarından-sevaplarından, hesapsız kayar aşka...

İçime sen dolalı çok olmuş..Boğulmadan aşkına kanalı, bir hayli zaman ..Oysa zamansız geldin bana..Zamansızlıktan kaydın kalbimin ellerine..Tertemiz bir bebek gibi sevgimiz..Sevdikçe, gerçeğe erişmek tek beklentimiz..Gün gelip, beklentisizliğe uyanmak bir sabah..Karşılıkları çöpe atıp, beklemeyi bile unutmak bir sabah..

Sevmek cesaret ister her dem..Acziyetini görmeyi gerektirir an be an..Kaçışlar korkuyu artırır sadece..Sancılar sarınca ruhları, kar etmez kaçışlar da..Geriye dönüp almalı kalanları..Kendini kandırıp, yarım bırakmamalı hayatları..Sonsuzluk çıkmalı her kapıdan öyle ki..Seven ruhlar birbirini sarmalı..
...

Her insanın bir sonsuzluk arkadaşı olmalı bu yüzden..Gün arkadaşı, iş arkadaşı, kokteyl arkadaşı..Hiçbiri benzemez sonsuzluğun bağladığı arkadaşlığa..Kalbini açmayan bilmez içerdeki dünyayı..Eğer arkadaşınız sağlamsa, sağlam hayalleriniz olur sizin de..Sevgi dolu bir arkadaşla, sevdikçe dolarsınız siz de..Güvenmişseniz bir kere..Engeller bile engel koymaz sevginize..Güzel niyetli dostların, tek sermayeleri niyetleri olur öyle ki..Günahın rengi değişir..Sevabın şekli..Bir ben bulursunuz içinizde, sizden öte..Ayna olunca arkadaşlar, kendinizi bulursunuz sevdikçe..

Bir kaç güzel arkadaş, yazarını yakından bilmediğiniz bir kaç kitaptan daha derin izler bırakır kalbinizde..Öğrettikleri daima, sahibinin ne kadar bilinçli yazdığından emin olmadığınız bir kaç kitaptan daha derindir..Sadıksa vefayı öğrenirsiniz, adilse hakkını vermeyi her halin..Sevecense gülümsemeyi ve en önemlisi dürüstse, yalan söylememeyi kazır beyninize arkadaşlar..Bir ressamın elinden geçmiş gibi yeniden renklenir kalpler..Güneşe duran bitkiler gibi, ışık aldıkça genişler beyinler..Onlarla büyürsünüz öyle ki..Onlarla yürürsünüz her dem..Ruhlar mekansızdır zira..Seven gönüller beraber..Yolların uzaklığı kandırmasın sizi..Yanyana duran gürültülü kalabalıklar aldatmasın yürek ikliminizi..Uzakta ama yakınsınız şimdi siz de..Değer bilmezlerin yakınken uzaklığı da ayrı bir dehliz işte..
...

Üç nokta karşılıyor sevenleri..İmrendiriyor kendisini unutup virgüle duranları..Dünya bir mola yeri kısacık..Seven yürekler nöbette.. son perde oyuncuları bekler..Biz istemeyince kapanmaz hiçbir perde..Biz sevmeyi bilmeyince derinden, açılmaz sahne..Bu rol başrol düşününce..Sen seçmelisin rolünü..Aşmak için beraber, sevgi saçan yürekleri..Sen koyacaksın noktaları..Son nokta olmasın diye hiçbir şey, sen yürüyeceksin mutluluğa giden yolda en sona..O yol sonsuzluktur..Elem dolu kürede arkadaşlar, huzurlu bir yolculuktur..Seyahat ettikçe ruhlara, anla güzellikler tam da olduğun noktada.Bulunca görmeyi de bilmelisin..Hesabı bırakıp sen de sonsuzca sevmelisin..

Ey sonsuzluk arkadaşım..Bu yolda seninle "varım"..Budur tek karım..
Ey sonsuzluk arkadaşım..Ben seninle anlamlıyım..Güzel yüreğinin bir parçasıyım..

30 Mayıs 2011 3-4 dakika 243 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar