Sorgulamak

An gelir bir yanlızlık sarar tüm benliğimizi
Konuşuruz anlatırız birşeyler karşımızdakilere
Anlamazlar yada anlamak istemezler
Bazende hayatımıza bir renk bulmak isterken bir bakmışız ki elimizde varolan renkleride kaybetmişiz...



Yaşadığımız duygulara kelimelerle biçim veremiyoruz neden acaba... acaba hangi kelime doğru olacak aslında baktığında her kelime anlatıyor ama hepsini değil sadece bir parçasını anlatıyor.... Bu yüzden o acımız hep bizimle beraber kalıyor....



Herkesin içinde kendine ait yalnızlık var bu yalnızlığımız normal ilişkimizdeki yalnızlık değil ... bize ait olan kimsenin bilemediği bilmeyeceği duygu düşünceler... bunu sadece biz biliyoruz... ''yalnızlıklar çığlığı'' adı konmamış her şey orda saklı.... bu saklanan her şey hiç ama hiç kimseye açmak istemeyiz...



Hayata bakış açımız kimse beğenmez yada toplumun gelenek göreneği kısacası kültürümüze uymaz diye sürekli tepkilerle karşılanıyoruz... bu tepkiler mücadele kısmında yoruyor bizleri. Yorulan ilişkiler farklı kişilikler yaratıyor sonucta.. Ve hayat onun için donuktur.. Ne iyidir ne de kötüdür ki, genellikle kötü görünüyor bizlere...


Bazen ifade bulmak istiyoruz bize anlamsız gelen hayata yada belirsizlik ortamında sıyrılıp farklı rüzgara kapılmak istiyoruz


Bazen de hayata karşı yada her şeye anlam aramak doğru değil; çünkü her şeye bir anlam aradığımızda sürekli yıpranırız, bu yıprantılar hayata karşı direncimizi düşürür bu yüzden akışa bırakmak lazım..


Olumsuzluklara hep kendimizi kaptırmışız yoksa ufacık mutluluklardan bir dünya yaratabilip mutluda olabiliriz..


Sorgulamak her zaman insanı yorar belkide bizi bu yoruyor.. .ama mücadeleye devam pes etmek yok... hayatımıza pozitif enerji verecek o kadar çok şey varki buna çok örnek verebilirim...


sabah sokaklar arasında geçerken bir çocuğun pencerede el sallaması, yoldan geçerken bir yaşlı teyzenin bahçedeki çiçekleri sulaması, bir babanın çocuğuna sarılması, parkta çocukları eğlenirken görmek ve onları seyretmek ; denize karşı bir çay yudumlamak, yıldızları seyretmek vs vs .... işte bizi hayata karşı ayakta tutacak şeyler sadece görebilmektir...


bundan dolayı sorgularken bu saydıklarım şeylerden feyiz alabiliriz....

29 Temmuz 2011 2-3 dakika 2 denemesi var.
Yorumlar