Sosyal Medya

İnsanlara eğlencelik lazım. Bazen bu eğlencelik ben oluyorum. 

Dün sabah ofisin önünde bir kadın durdu ve aynen günaydın bile demeden, sizi köpek ısırmış. Valla çok üzüldüm ( yalan ) dedi. Geçmiş olsun. Bari aşılarınızı oluyorsunuzdur inşallah. Evet. Son aşım kaldı dedim ayıp olmasın meraklı kadına.

Genellikle bana gelen ve bu soruyu soran kadınların hiç birini tanımıyorum. Yani hav hav gezdirdiklerini de görmedim benden alışveriş yaptıklarını da. Bu kadar kadının ortasında sadece bir erkek ki o da tanıdık ve yine bir başkasından öğrenmiş ısırıldığımı ( halbuki köpekçik göbüşümü yüzeysel olarak tırmıklamış sonradan fark ettim ) abi geçmiş olsun dedi. Çok var etrafta.

Bu sosyal medya rezilliğinden başka ne olur? Başka bir şey olmaz. Korkarım bir sabah ofisin önünde kadınlar kuyruk olup abi bir imza derlerse...Hala ne ara görüntülendim ne ara bu karmaşanın içine düştüm hala şaşkınım...

İyi ki evdekiler de bu sosyal medya rezilliğinden uzak duruyorlar benim gibi...yine de ders çıkardım.

1/ bundan sonra hav hav sevmek yok.

2/ bundan sonra kedilere yanaşmak hiç yok.

3/ etraftaki  kameralara takılmamanın  çözümünü henüz  bulamadım...

07 Haziran 2021 1-2 dakika 156 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar