Suç Ve Gerçeğin Öyküsü - 3

(bütün amaçları sizi korumak olduğunu söyleyenler)

İnsan ilişkileri çekişme ve çelişkilerden bir labirente dönüştürülmüş durumda asıl sonu gelmez tahrip hamleleri yapanlar masum olanların masumiyetini koruma amacını yerine getirdiğini her defasında dile getirir kendilerini dünyanın neresinde bir insanlık suçu işleniyorsa suçluya ceza kesen masumu cezalandırıcının pençesinden kurtaran şövalye aldatmasıyla düşünceleri etki altına alarak kendine meşru bir alan oluşturmaktadır iletişim araçlarını elinde bulundurması ikna gücünün etkisini arttırarak biçimsel mantıklarını psikolojik etkileme yöntemleriyle kanlı çatışmalardan pay çıkardıkları kansız devrimlerinin saltanatlığına dönüştürürler böylece basit inandırıcı denklemlerle çekim alanları yaratarak çaresiz masumların kör inanışlarını saflarındaki toplama merkezlerinde kusursuz itaat eden hizmetkarlarına dönüştürürler bu merkezler ise asıl masumların krematoryumlara açılan kapılarıdır zaman içinde zavallı bir sömürge kolonisine dönüşen çaresiz masumlar ise buna bu ?tüm bu yaptığımız sizi korumak içindir palavralarına kör kütük inanır hizmetkarlıklarının asıl kendi felaketlerinin sonucunu doğuracağını fark etmeden sürdürürler bu biçimlenen siyasi karakter artık bir kader çizgisiymiş kabullenişine hükmeder kendi yarattığı karambol sahnelerde riyakar bir biçimde bir birine düşürdüğü düşürdükten sonra aradan çekilerek çekildikten sonra da tarafların bir araya gelmesini engelleyerek ötekileştirdiğinin arabulucusu barıştırıcısı rolünde yaklaşım sergiler bu davranışını sürdürürken esasında ara vermeden de bir taraftan arabulucu rolünde taraflar arasında pazarlığı gizliden gizliye kızıştırıp buluşma noktalarına da son derece ince hesaplanmış koordinatlarla frekans bozucu ne varsa devreye sokarak aslında çatışma zamanının da uzamasını sağlayarak sürecin her safhasına yön verip kargaşanın sürekliliği sağlanır çünkü en çok kargaşanın olduğu bölgeler en kolay yönetilebilir ve en çok sömürülebilir yerlerdir...yapılan tüm insani çabalara karşın tarafların uzlaşmaya niyetinin olmadığı acıların büyüdüğü sivillerin acıdığı çocukların ve kadınların öldürüldüğü çığırtkanlığı yaparak insanlık görevinizi yerine getirmeye davet ederek sesinizi yükseltip bu konuya eğilmeniz gerektiği birleşmiş milletler arap birliği NATO v.b(aslında kendi ortakları yada hizmetkarlarına yapay bir sesleniştir) seslenme palavralarıyla kendini kurtarıcı ilan ederek son öldürücü darbeyi çakal dişleriyle leşe çevirdikleri bölgenin canına batırırlar... acılarının mutlak kaçınılmaz geleceği çetrefilli bir girdapta kederlendiği kaynağından akan bir yazgı dır artık... Yanıltmacı düşük yoğunluklu alıştırmalarıyla duyarsızlaştırdığı aldananları kendine inandırmış tavanda asılı boyun bağı olarak kaderine razı olmayanların ise boynunda düğümlenmiştir...
(siyasi davranış biçimi karaktere dönüştüğü her ortamda eşdeğer durumlardan söz etmek mümkündür bunu genel bölgesel yöresel yada yerel siyasi süreçleri inceleyerek görebilirsiniz)

12 Mart 2012 2-3 dakika 22 denemesi var.
Yorumlar (1)
  • 12 yıl önce

    Yaşam duyarlılığında dopdolu bir yazı. Sevgili Kardeşime yürekten teşekkürlerimle.