Süheyla-10

Gelen haber yıkmıştı kimini kimini gizli mutlu etmişti.

Gelen haberle Hasan yıkılmıştı. Babası vefat etmişti. annesini alıp doğruca memleketine gitmişti.

Buna ali bey çok sevinmişti fakat hiç belli etmemmişti. Kızını alıp cenazeye gitmişti. Orada üç gün ikamet etmişti.

Ahmet askerden gelmişti. İşine başlamıştı Hasan'ın yanında. Hasan ile süheyla evlenmiş ahmet de şehirli bir sevgili yapmıştı.

ali bey ayşe hanıma durumunu belli etmiş fakat ayşe hanım biraz daha zaman istemişti. O gün zaman bitmiş ve durumlarını artık belli etmişlerdi.

Sadece çocuklarının olduğu bir nikah töreni ile onlarda hayatlarını birleştirmiş ve yılların yıkmadığı sevgilerinin uzun olmasını dua ederek köylerine geri gelmişlerdi.

Kışları çocuklarının yanında yazları ise köylerinde geçmişti. Bir gün onlarında hayatları tükenmiş ve üç ay ara ile dünyadan göç etmişlerdi.

Hasan ile süheylanın iki çocuğu olmuş ve hayatlarını mutlu huzur ve ölümsüz bir aşkla sürdürüyorlardı. Bunu çocuklarına da yaşatıyorlardı.

Ahmet sevdiği kızla evlenmiş üç çocuğu olmuştu. Hayatı doğduğu köyden uzak fakat orayı unutmadan mutlu bir yolda yürümekteydi...


BİTTİ.

Bir yenisinde buluşmak dileğiyle

05 Kasım 2009 1-2 dakika 14 denemesi var.
Yorumlar